ОСНОВИ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ, ЯК ОДНОГО ЗІ СПОСОБІВ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСНОВИ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ, ЯК ОДНОГО ЗІ СПОСОБІВ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ

08.05.2014 22:04

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Сорочак Марія Олегівна, НУ «Львівська політехніка»


В наш час традиційна реклама вже не так ефективна як раніше. Рівень шуму, який вона створює, переходить всі рамки. Люди просто не в змозі сприймати всі повідомлення, які їм посилає зовнішнє середовище. До того ж сьогодні в людини є маса можливостей ігнорувати рекламу. Більша частина глядачів телебачення під час реклами просто перемикає канали за допомогою пульта. Прочитавши паперовий журнал, лише одиниці можуть згадати хоч якесь рекламне оголошення, а ще менша кількість згадає фірму рекламодавця. Більшість освічених людей тепер проводять свій час в Інтернеті, а не перед телевізором, а в глобальній мережі ігнорувати рекламу набагато простіше [1].

Проте в маркетолога ще є в руках дуже потужна зброя, назва якій вірусний маркетинг – це процес створення і розміщення медіа вірусу, а саме цікавого та привабливого контенту. Подібно вірусам, такі технології використовують будь-яку сприятливу можливість для збільшення числа переданих повідомлень. Просування за допомогою вірусного контенту може приймати найрізноманітніші форми – відео, фото, навіть просто текст [2].

Медіа вірус швидко поширюється в Інтернеті силами самих користувачів і переносить разом з собою потрібну рекламну інформацію (див. рис. 1).




Рис. 1. Схема поширення вірусної реклами

Основний принцип вірусного маркетингу полягає в тому, що людина, яка одержує інформаційне повідомлення повинна бути впевненою, що воно виходить від особи незацікавленої, наприклад від знайомого, або незнайомого, але ні в якому разі не причетного до рекламної кампанії. Наприклад, людина з готовністю вислухає від «живої людини» позитивні відгуки про товар, і швидше за все купить цей товар. І навпаки: побачивши рекламний ролик цього товару, вона його проігнорує, оскільки поширена думка, що реклама прикрашає сумнівну якість товару.

Вірусні кампанії позиціонуються як подарунок від рекламодавця потенційним та існуючим клієнтам. Зрозуміло, що все це побудовано навколо бренду, навколо продукту, але це не тиск – «купіть наш товар».

Ефективність вірусної рекламної кампанії вимірюється як кількісними показниками: кількість відвідувачів, час контакту, кількість посилань, які переслали відвідувачі, кількість переходів з ресурсу, що рекламується, так і якісними показниками: динаміка згадки проекту в ЗМІ та розміщення посилань у блогах, соціально-демографічний склад аудиторії проекту.

Вірусний маркетинг покликаний працювати за принципом поширення епідемії. Якщо кожна заражена людина, в свою чергу, заражає кілька інших – епідемія поширюється дуже швидко. Так, в умовах, коли кожен потенційний клієнт контактує більш ніж з одним іншим потенційним клієнтом, продажі зростають миттєво. З огляду на теперішній бум Інтернет-кампаній, можна констатувати, що залишилось небагато організацій, які не включають вірусний маркетинг до своїх бізнес-планів.

Отже, при створенні вірусної реклами необхідно приділяти увагу тому, що вірус має бути настільки привабливим, щоб користувачам захотілося ділитися ним зі своїми знайомими, і також він повинен виконувати своє чітке маркетингове завдання, тобто підвищувати продажі, покращувати імідж компанії тощо.




Література:

1. Електронний ресурс. Режим доступу: http://h.ua/story/161626/ – Вірусний маркетинг. Теорія.

2. Електронний ресурс. Режим доступу: http://seo-fight.blogspot.com/2011/01/viral-marketing.html – Вірусний маркетинг.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота