ОБҐРУНТУВАННЯ МАТРИЦІ АДАПТАЦІЇ ОЦІНКИ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ» ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ДО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОБҐРУНТУВАННЯ МАТРИЦІ АДАПТАЦІЇ ОЦІНКИ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ» ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ДО ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ

12.06.2014 01:05

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Носова Тетяна Ігорівна, аспірантка Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського


Розвиток світової думки свідчить, що інтелектуальний потенціал є одним з основних інструментів адаптації торговельних підприємств до мінливих умов розвитку економіки в країні, хоча в момент настання кризи керівники підприємств ігнорують «інтелектуальні» інтереси свого підприємства, а тому становляться уразливими, коли виникає зовнішня загроза його розвитку.

Дійсно, просте запозичення положень, висновків та рекомендацій класичної системи управління яка призначена для розвинутих країн [1] щодо адаптації методики оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів процесу управління інтелектуальним потенціалом є недостатніми для розвитку вітчизняної торгівлі. Набагато легше робити вид, що інструменти оцінки та умови розвитку такі ж самі, а ніж намагатись знайти свої, найбільш привабливі до місцевого ринку. Для того, щоб підтвердити нашу точку зору, розроблено матрицю адаптації оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів суб’єктів управління інтелектуальним потенціалом (рис.1), де по осі Х відкладено – «напрям адаптації» оцінки, а по осі У – «лаг чутливості до дійсності».

Рис.1 надає можливість зробити висновок, що сприйняття дійсності керівниками торговельних підприємств та їх інтересів такими, як у розвинутих країнах призведе до байдужості інтересів «інтелектуальних ресурсів» (працівників – генераторів інтелектуального потенціалу торговельного підприємства), що в свою чергу знизить рівень управління як інтелектуальним, так і сукупним потенціалом підприємства та навпаки, повна орієнтація на налагодження взаємозв’язку всередині свого «інтелектуального» простору без врахування інтересів зовнішнього оточення підприємства та західних умов розвитку, підвищить «інтелектуальну» складову торговельного підприємства, оскільки інтелектуальний потенціал – це єдина складова, яка «народжується», а не запозичується керівництвом.




Рис.1 – Матриця адаптації оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів суб’єктів управління інтелектуальним потенціалом до вітчизняного ринку [розроблена автором на основі робот 1,2,3]

Зазначимо, якщо менеджмент підприємства за власний кошт підвищив рівень управління інтелектуальними ресурсами, в частості працівниками, і їх інтереси не співпали, то на підприємстві виникне дисбаланс,оскільки менеджмент створив конкурентну «силу», що призведе до втрати його інтелектуального потенціалу. Тому, розробка методики оцінки «інтелектуальної привабливості» інтересів суб’єктів управління інтелектуальним потенціалом є актуальною темою в рамках дисертаційного дослідження.




Література

1. Штезель А.Ю. Проблематика восприимчивости и адаптации банковского маркетинга к потребностям современной российской экономики [Электронный ресрс] / А.Ю.Штезель. – Режим доступа: http://journal.kfrgteu.ru/files/1/2012_7_7.pdf. – Название с экрана.

2. Коркина Т.А. Управление инвестициями в человеческий капитал угледобывающих предприятий: автореферат дис…док-ра экон. наук / Т.А. Коркина. / Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2012. - С.55.

3. Гительман Л.Д. Условия совершенствования и саморазвития [Электронный ресурс] / Л.Д. Гительман. Режим доступа: http://www.elitarium.ru/2008/06/28/uslovija_samorazvitija.html. Название с экрана.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота