АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ

18.11.2014 19:14

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Безверхий Володимир Михайлович, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету


Якщо виходити з класифікації теорії «керування маркетингом», запропонованої професором маркетингу Північно-Західного університету США Філіпом Котлером, то під «концепцією маркетингу» розуміється «порівняно новий підхід у підприємницькій діяльності», який «стверджує, що запорукою досягнення цілей організації є визначення потреб цільових ринків і забезпечення бажаної задоволеності більш ефективними і більш продуктивними, ніж у конкурентів, способами».

Концепція вдосконалення виробництва застосовується  компаніями ринку автомобілів, тому що компанії завжди вдосконалюють технології та організацію виробництва, кінцевим результатом є збільшення обсягів і зниження витрат виробництва. Процес вдосконалення виробництва авто  передбачає  також зняття з виробництва марок авто які вже застаріли і заміна їх новими більш вдосконаленими автомобілями.

Концепція вдосконалення товару яскраво виражена у компаній авто ринку, адже конкуренція на ринку автомобілів просто шалена і щоб там втриматись компанія повинна завжди вдосконалювати і поліпшувати свій виріб. Нові моделі  автовиробники оснащують надзвичайно великою кількістю допоміжних гаджетів: найновішими бортовими комп’ютерами, вмонтованими камерами у дзеркалами заднього виду, сенсорами руху і навіть такими дрібницями, як підсвітка дороги додому: функція яка налаштовує фари на певний час світіння доки хазяїн не дійде до дому. Вони роблять авто легшими, швидшими, маневренішими і все це для того щоб вони стали бажаними для покупця.

Концепція інтенсифікації комерційних зусиль застосовується в компаніях авто ринку, у випадках коли на ринок виводяться нові марки автомобілів. У випадку коли буде виготовлено велика кількість авто, а покупці не будуть поспішати їх купувати, необхідно прикласти максимум зусиль, щоб покрити витрати і отримати прибуток.

Концепція маркетингу широко застосовується у компаніях що знаходяться на ринку автомобілів, їх співробітники проводять маркетингові дослідження, удосконалюють товар так, як цього хоче споживач, тобто головною метою є задоволення потреби покупця. Прикладом цього є те, що багато провідних компаній приймають індивідуальні замовлення по своїм авто. Якщо клієнт подасть заявку, то за певну суму він можете замовити ту комплектацію автомобіля, яку хоче, починаючи від керма і завершуючи вбудованими моніторами та комп’ютерами у автомобілі.

Концепція соціально-етичного маркетингу донедавна рідко використовувалась у компаніях авто ринку. Виробники автомобілів не  ставили за мету дбати про потреби всіх людей, про природу та екологію. Але з погіршенням екологічної ситуації в світі та розвитком технологій автомобільні компанії стали більше уваги приділяти системі очистка вихлопних газів.  Зараз вони вже створюють електродвигуни, якими оснащують свої авто. 

Отже застосування концепцій маркетингу на автомобільному ринку, це те що допомагає розвиватись, удосконалюватись і заробляти, адже ці концепції створені для того, щоб виробник зміг зробите те, що хоче споживач і після покупки як виробник,  так і споживач були задоволені.




Список використаних джерел:

1 Котлер Філіп. Маркетинг, менеджмент. Аналіз, планування, впровадження та контроль/ Ф. Котлер - СПб., 1998.

2. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия/ И. Ансофф – СПб, 1999.

3.Герасимчук В.Г. Маркетинг: графічне моделювання/ В.Г. Герасимчук –КНЕУ, 1997.

4. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения/ Е.П. Голубков – М. 1993.

_________________________


Науковий керівник: Каправий Володимир Васильович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету









Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота