ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА РИНКУ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА РИНКУ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ

27.11.2014 22:35

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лазурко Тарас Володимирович, студент, Вінницький торгівельно-економічний інститут Київського торгівельно-економічного університету


Світовий ринок вантажних автомобілів характеризуються високим рівнем конкуренції, що вимагає від всіх його гравців застосування  різних концепцій управління маркетингом на підприємстві. Концепція маркетингу - це орієнтована на споживача інтегрована цільова філософія фірми, організації чи людини. Існує п’ять концепцій управління маркетингом. Розглянемо приклади застосування кожної з них на ринку  вантажних автомобілів.

Концепція вдосконалення, безумовно, є доцільною на цьому ринку, проте не у всіх випадках. Так вона абсолютно неприйнятна на ринку автомобілів представницького класу. Зараз ця концепція активно використовується китайськими виробниками а саме: Dongfeng, Brilliance. Вони виробляють у два рази більше продукції ніж інші концерни і вже займають велику частку ринку. Згідно прогнозів деяких експертів китайські автомобілевиробники за декілька років займатимуть 50% всього ринку. Тобто, ця концепція є дієвим інструментом для компаній, які хочуть розширити свої ринки збуту.

Щодо концепції удосконалення товару, то вона теж підходить далеко не всім компаніям. На відміну від попередньою концепції, вона може застосовуватись лише компаніями, що працюють в сегменті дорогих автомобілів. Тобто, вони виготовлятимуть один товар, який буде якісним і дорогим і задовольнятиме потреби лише певного сегменту споживачів. Цю концепцію застосовують такі світові лідери як Volvo, Mercedes. Оцінюючи їх місце на ринку, можна сказати, що ця концепція працює і є доцільною.

Концепція інтенсифікації комерційних зусиль лежить в основі маркетингової діяльності практично всіх великих компаній, що спеціалізуються на виробництві вантажівок. Просунути без активної рекламної підтримки свій товар на такий висококонкурентний ринок практично неможливо. Цю концепцію використовують такі відомі виробники як, наприклад, Volvo та Renault. Концепція є доцільною і навіть дуже ефективною на даному ринку, проте вона потребує великого фінансування, що не всі компанії можуть собі дозволити.

Щодо концепції маркетингу, то ця концепція є чи не найефективнішою на цьому ринку, адже світовий ринок вантажних автомобілів характеризуються високим рівнем конкуренції. Тому виробники повинні зробити все, щоб задовольнити потреби споживача якнайкраще. Для цього використовуються будь-які маркетингові методи. Можна розглянути застосування даної концепції на прикладі компанії Volkswagen, яка, проводячи маркетингові дослідження виявила, що компанія MAN складає їм конкуренцію і просто купила її. Тобто використання цієї концепції дає позитивні результати для компанії і приносить чималі прибутки.

Більшість виробників вантажних автомобілів усвідомлюють зростаючу роль концепції соціально-етичного маркетингу.  Так концерн Toyota у 2013 році  займає перше місце у світі за виробництвом автомобілів які найменше шкодять здоров’ю і які є екологічними. І це окупається, тому бачимо, що і ця концепція працює на цьому ринку.

Отже, бачимо, що на ринку вантажних автомобілів можливе використання усіх концепцій маркетингу, тому що всі ці концепції працюють і допомагають компанії підвищити рівень її конкурентоспроможності.




Список використаних джерел:

1. Котлер Ф. та ін основи маркетингу: пров. з англ., 2-е видання М.: СПб.; К.:  Видавничий дім «Вільямс», 2004

2. Анурін В., Муромкина І., Євтушенко. Маркетингові дослідження споживчого ринку. СПб.: Пітер, 2004

3. http://marketing-helping.com –Доступний маркетинг

_____________________

Науковий керівник: Каправий Володимир Васильович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота