ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ

28.11.2014 22:02

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Сакал Альона Костянтинівна, студентка, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»


Вірусний маркетинг дехто вважає одним із підвидів партизанського маркетингу – використовує звичку людей ділитися з ближніми цікавою інформацією. Вірусний маркетинг – порівняно молода технологія просування на ринку товарів та послуг, яка успішно себе зарекомендувала в усьому світі. На відміну від всіх існуючих до цього часу видів реклами, вірусний маркетинг не лише залишає споживачеві право вибору рекламного продукту, але й залучає його в добровільну комунікацію, роблячи користувача частиною вірусної кампанії [1]. Вірусний маркетинг – один із найефективніших засобів реклами який заснований на цікавій психотехнології, суть якої полягає в тому, що є такі види інформації, які буквально «примушують» людину ділитися нею з іншими. Люди пересилають один одному кумедний ролик або посилання на нього. Виходить, що вірусна реклама розповсюджується самостійно, від людини до людини, і отриманий файл дуже швидко поширюється в мережі без додаткових затрат з боку рекламодавця, що не може не радувати [2]. Існує велика кількість компаній котрі активно, а головне вдало впроваджують вірусний маркетинг для розвитку своєї продукції. На теренах України це: «Миргородська», «Наша Ряба», «Чумак», «Nemiroff», «ROSHEN», «КОНТІ».

Вірусний маркетинг використовується в багатьох ситуаціях: при виведенні нового бренду (товару, послуги, компанії) на ринок, при зміні бренду з метою підвищення його впізнанності, для підвищення відвідуваності корпоративного сайту компанії. Багато рекламних агентств змагаються за креативність і неординарність придуманої ідеї вірусного маркетингу. Однак з кожним разом це зробити все складніше, адже людська фантазія небезмежна.

Зазначимо, що вірусний маркетинг прекрасний метод впровадження товару чи послуги, проте, як і будь-який інший, він потребує ретельного планування, тривалого вибудовування дружніх відносин з клієнтами і розуміння суті проблеми. Для того, щоб проект вірусного маркетингу був успішним, він повинен бути [1]:

• веселим;

• корисним;

• унікальним;

• суперечливим.

Слід пам’ятати, що вірусний маркетинг не завжди може бути корисним для компанії. Необдумане використання елементів вірусного маркетингу може призвести до непередбачуваних наслідків.

Роблячи висновок ми можемо з легкістю стверджувати про те, що головне завдання вірусного маркетингу полягає в тому, щоб викликати хвилю поширення реклами. Під вірусом передбачається деякий конкретний елемент реклами. 

Вірусний маркетинг обособлює в собі велику кількість переваг і зовсім незначну кількість недоліків. Головні переваги вірусного маркетингу:

1. Мінімальні витрати на рекламу;

2. Інформація передається з «довірчого» джерела;

3. Швидкість поширення інформації та її масштабність.

Недоліки вірусного маркетингу:

1. Складність організації контролю;

2. Вірогідність спотворення інформації;

3. Оригінальність повідомлення для зацікавлення людей.

Не дивлячись на все це вірусний маркетинг й далі піддається критиці, і дає нам зрозуміти, що не одна маркетингова техніка не може бути універсальною.




Література:

1. Вірусний маркетинг [Електронний ресурс]//Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2197/1/diplom12.pdf

2. Вірусний маркетинг – ліки від кризи [Електронний ресурс]//Режим доступу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2009_6_3/072-075.pdf

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота