ІНТЕГРАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІНТЕГРАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ

19.05.2017 11:08

[Секція 9. Логістика і транспорт]

Автор: Гуцул Валентина Станіславівна, студентка 3 курсу, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського Національного торговельно-економічного університету, м. Чернівці; Нікульча Валентин Анатолійович, кандидат економічних наук, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського Національного торговельно-економічного університету, м. Чернівці


Європейський вектор інтеграції України зумовлює необхідність формування транспортно-логістичної системи, яка надає можливість об`єднати або забезпечити взаємодію всіх учасників на різних рівнях реалізації товару чи послуг. Формування транспортно-логістичної системи потребує визначення закономірностей та особливостей розвитку в умовах євроінтеграції,що визначає актуальність теми та її цінність.  

Транспортування можна визначити як ключову комплексну активність, пов’язану з переміщенням матеріальних ресурсів, незавершеного виробництва або готової продукції певним транспортним засобом у логістичному ланцюзі, і яка складається, у свою чергу, з комплексних та елементарних активностей, включаючи експедирування, вантажопереробку, упакування, передачу прав власності на вантаж, страхування [3].

Виходячи із вище визначеного, транспортну логістику можна розглядати як чітко виражену сферу діяльності, що покриває три основні області [4]:  

- процес планування, організації і виконання правильного,ефективного й раціонального перевезення вантажів (товарів) від місць їх виробництва в кінцевий пункт; 

- чіткий контроль за всіма транспортними і іншими виконуваними операціями, що виникають під час перевезення вантажів з використанням найсучасніших засобів зв'язку, інформування і інших інформаційних технологій;  

- надання всіх документів і інформації власникові вантажу. 

Транспортно-логістична система (ТЛС) – це інтегрована багаторівнева та багатофункціональна сукупність суб’єктів транспортно-логістичної діяльності та об’єктів транспортно-логістичної інфраструктури країни, що взаємодіють між собою з метою оптимізації руху вантажопотоків за мінімальних витрат на максимально вигідних умовах, та забезпечує якісне надання транспортно-логістичних послуг [6]. 

Складовими розвитку інтегрованої транспортно-логістичної системи країни є [6]: 

- державне регулювання логістичних процесів, у тому числі їх правове забезпечення (за галузями, видами діяльності); 

- створення та експлуатація транспортної інфраструктури (по галузях, за видами діяльності); 

- стимулювання розвитку логістичних проектів (по регіонах, галузях, видах діяльності).

Євроінтеграція є головним зовнішньополітичним пріоритетом України, тому було б доцільно використання таких рівнів логістичної взаємодії [1]: 

- взаємодія об’єктів транспортно-логістичної інфраструктури ; 

-  транспортно-логістичні центри місцевого, регіонального та міжнародного призначення; 

-  регіональні транспортно-логістичні системи; 

-  транспортно-логістичні кластери; 

-  інтегрована транспортно-логістична система України.  

Також можна виділити напрями  України у транспортно-логістичній системі представлені у табл.1




Формування транспортно-логістичної системи дає змогу впорядкувати і зробити більш сучасними адміністративні процедури і правила доставки товарів, стимулювати розвиток зовнішньої торгівлі, транзитних перевезень, активізувати інноваційні процеси на транспорті і розвивати діяльність транспортної системи країни. Зокрема, найбільш високою формою організації перевезень, яка задовольняє вимоги споживачів, є інтегральні технології, що дозволяють використовувати переваги кожного виду транспорту та створити споживачам обслуговування високого рівня якості [1]. 

На основі проведеного дослідження, можна зробити висновок, що формування ефективної транспортно-логістичної системи України забезпечує економічний розвиток держави та підвищує конкурентоспроможність країни поміж інших ринків транспортно-логістичних послуг. Транспортно-логістична система дозволяє забезпечити вимоги споживачів, високий рівень якості обслуговування та транспортних послуг. 




Список використаних джерел:

1. Брагінський В. В. Розвиток транспортно-логістичної системи як форма реалізації транзитного потенціалу України / В. В. Брагінський // Державне управління: теорія і практика. – 2011. – № 2 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.academy.gov.ua/ej/ej14/index.htm.

2. Бойко О. В. Ринок транспортних послуг: основи методології розвитку : монограф. / О. В. Бойко. – К. : Кондор, 2014. – 494 с. 

3. Ларіна P.P. Логістика : навчальний посібник / Р.Р. Ларіна. – Д. : ВІК, 2005. – 335 с.

4. Палант Д.О. Необхідність застосування системи глобального позиціювання транспортної логістики в Україні / Д.О. Палант // Вісник НТУ «ХПІ». -2012. –№ 68 (974). – С. 155-160 

5. Устенко М. О. Актуальність формування транспортно-логістичних систем в умовах євроінтеграції / М. О. Устенко // Вісн екон. трансп. і пром-сті. – 2015. – № 49. – C. 207–210.

6. Яцюта О. Транспортно‐логістична система України в умовах європейської інтеграції  / О. Яцюта // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2016. - №3. – С. 89-99. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота