СТАТИСТИКА ВИКОРИСТАННЯ QR-КОДІВ В УКРАЇНІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

СТАТИСТИКА ВИКОРИСТАННЯ QR-КОДІВ В УКРАЇНІ

19.05.2017 11:29

[Секція 5. Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці]

Автор: Бондаренко Анастасія Олегівна, студент, Кременчуцький Національний університет імені Михайла Остроградського; Збиранник Оксана Миколаївна, старший викладач Кременчуцький Національний університет імені Михайла Остроградського


У наш час інноваційні технології розвиваються швидкими темпам. QR-коди застосовуються у багатьох галузях, однак сьогодні найбільше поширення вони мають у маркетинговій діяльності.

У своїх роботах QR-кодування вивчали Х. Засадна [1], В. Логачов [2]. У свою чергу необхідно більш детально розглянути статистику використання QR-кодів в Україні.

QR-код – простий, зручний та інтерактивний спосіб оперативного отримання і розповсюдження інформації [1, стор. 103]. QR-коди – це графічні зображення, що формуються за спеціальним алгоритмом, що дозволяє програмі-сканеру на мобільному пристрої розпізнавати і обробляти закладену в них інформацію [3].

Найбільш популярні QR-коди на Сході (у країнах Азії їх використовують більше 50% користувачів мобільного зв'язку), в США (14 млн користувачів) і у Великобританії (4 млн користувачів) . QR-коди прийнято вважати, перш за все, інструментом реклами і маркетингу; вони широко використовуються в роздрібній торгівлі. Наприклад, в Південній Кореї рітейлер Tesco застосовує цю технологію на інтерактивних стендах в метро - споживачі на ходу вибирають і замовляють товари, які в ряді випадків можуть бути доставлені вже до моменту приїзду додому. Це дозволило Tesco за 3 місяці збільшити виручку від послуги HomePlus на 130%, а кількість зареєстрованих користувачів - на 76% [3].

Міжнародною агенцією маркетингових досліджень iVox для сайту Marketing Media Review будо проведено онлайн-опитування, участь у якому прийняло 1002 чоловік у віці від 16 до 59 років. Згідно з результатами цього дослідження, 60% українських інтернет-користувачів має додаток для сканування QR-кодів і 38% використовують його. Гендерний розподіл виглядає так: 51% чоловіків і 27% жінок користуються цією технологією. У 74% випадків, люди різного віку сканують коди, що отримати додаткову інформацію. Другим мотивуючим фактором слугує інтерес: в середньому 61% користувачів хочуть дізнатися, куди веде QR-код. Серед інших цілей – покупка товарів, посилання на соціальні профілі і знижки. Українці в 76% випадків звертають увагу на QR-коди на листівках і рекламних матеріалах, у 73% – на упаковках товарів і 67% – на електронних квитках [4].

Отже, проаналізувавши наведені статистичні дані, можна стверджувати, що, хоч QR-коди в Україні ще не здобули такого широкого поширення, як у країнах Азії та Заходу, однак їх популярність в Україні поступово зростає, що надає можливість застосовувати QR-коди як дієвий інструмент маркетингу.




Література:

1. Засадна Х. О. QR-кодування та альтернативні технології / Х. О. Засадна // Фінансовий простір. - 2014. – № 3. – С. 103 –110. 

2. Вячеслав Лoгачев. Чтo несет QR-кoд? [Електронний ресурс] — Режим дoступу : http://www.ridcom.ru/publications/131/ 

3. J'son & Partners Consulting. Рынок QR-кодов в России и в мире. [Електронний ресурс]. — Режим дoступу: http://web.json.ru/poleznye_materialy/free_market_watches/analytics/market_qr-codes_in_russia_and_the_world_ru

4. Marketing Media Review. 83% украинцев хотят пользоваться QR-кодами. [Електронний ресурс]. — Режим дoступу:  http://mmr.ua/show/83_ukraintsev_hotyat_polyzovatysya_qr-kodami



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота