СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В ТОРГІВЛІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В ТОРГІВЛІ

30.05.2017 13:44

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Карнаухова Марина Русланівна, студентка, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського


Сучасна торгівля являється складним, багаторівневим процесом, який з часом набуває дедалі активнішого розвитку. Для успішного ведення торгівлі продавцю потрібно не тільки досліджувати інтереси та потреби споживачів, але й спрямувати свої зусилля на визначення способів переконання покупців зацікавитися та купити товар. Тому для забезпечення стимулювання рішення покупця зробити покупку необхідно якомога краще презентувати свій товар та його якості.

Торговим маркетингом наразі  називається система різних заходів та методів, які спрямовуються на стимулювання ефективності збуту товарів та пошук найдієвіших шляхів взаємодії зі споживачами задля виявлення їх інтересів та потреб. Основним завданням торгового маркетингу є реалізація товару на ринку, а для цього необхідно якомога простіше та доступніше надати покупцям інформацію про продукцію. Для цього широко використовуються сучасні комунікаційні засоби та інструменти, які формують рекламно-інформаційний простір у торгівельній мережі.

Різні вчені трактують поняття «рекламно-інформаційний простір» по-своєму. Наприклад Ільганаєва В. А. зазначає, що інформаційно-комунікаційне середовище є універсальною сукупністю матеріально-речових, субстантивно-змістовних, технологічних, організаційних умов, які дозволяють соціальним групам і структурам здійснювати передачу та взаємообмін інформацією. О.П. Дубас під цим поняттям розуміє форму існування інформаційних систем, яка забезпечує й стимулює оперативні інформаційні взаємодії виробників інформації та її споживачів, трансляцію знань, накопичених в інформаційних ресурсах, і їхнє збереження в сформованій інформаційній інфраструктурі.

Основними та найбільш вживаними способами стимулювання збуту в торговому маркетингу  є створення знижок, проведення акцій, зниження цін та створення позитивного іміджу організації, тобто реклами. Вчені-економісти також досліджували та вивчали рекламний простір. Відомий рекламіст-практик І. Морозова вважає, що рекламний простір – це сукупність рекламних матеріалів, що активно розміщувалися в інформаційному просторі даного суспільства в певний проміжок часу. Але згодом покупці звикають до таких методів продаж і дедалі рідше помічають їх. Отже, для керування продажами в магазині потрібно застосовувати інші  інноваційні і більш дієві заходи. 

Прикладом нових методів зацікавлення покупців та стимулювання продаж є роздача безкоштовних пробників(якщо товар є новим на ринку),сувенірів та застосування купонних знижок. Ці засоби ефективно використовуються для підвищення конкурентоспроможності підприємства-товаровиробника та зміцнення власних позицій на ринку.

Також актуальним та ефективним є стимулювання та заохочення робочого персоналу підприємств та фірмових магазинів шляхом видачі премій, організації безкоштовних поїздок за рахунок підприємства, вітання керівництва підприємства персоналу в урочисті свята. Керівництво підприємства надає таким заходам важливого значення.

Сьогодні у зв’язку з дедалі більше зростаючою конкуренцією підприємств та стрімкою зміною інтересів та вимог споживачів стає необхідним проведення грамотного управління продажами та застосування ефективної організації засобів торгового маркетингу та рекламно-інформаційного простору.

Список використаної літератури:

1. Ильганаева В.А. Социальные коммуникации (теория, методология, деятельность): словарь-справочник [Електронний ресурс] / В.А. Ильганаева. – КП : «Городская типография», 2009. – 392 с. -– Режим доступу : library.lnu.edu.ua/bibl/images/Vudanna_WEB_pdf/ 1Visnuk_NB/ 2014_Vupysk_IX/271-276.pdf

2. Дубас О. П. Інформаційно-комунікаційний простір: Поняття, сутність, структура [Електронний ресурс] / О.П. Дубас // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 19. — С. 223-232. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. -– Режим доступу : http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/26693/22-Dubas.pdf ?sequence=1

3. Морозова И. Рекламный сталкер. Теория й практика структурного анализа рекламного пространства / И. Морозова. – М. : Гелла-принт, 2002. – 272 с. : іл. – (Рекламные технологии).

4. Петриченко Є.В. Спільні підприємства РФ: ефективність функціонування / / Російський. ек. журнал - 2002, № 1 - с. 60-69.

5. Формайт П. Майстерність продажу, - М.: Вільямс, 2004. - 160 с.

 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота