ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ В УКРАЇНІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ В УКРАЇНІ

31.05.2017 17:24

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Третьякова Марія Олегівна, студентка, Кременчуцький Національний університет ім. Михайла Остроградського


Підвищення інтенсивності конкуренції вимагає нових напрямків системиконкурентних переваг. У зв'язку з цим потребують подальшоговивчення особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі, щомають враховуватися товаровиробниками при ухваленні відповідних рішень щодостворення різних форм доставки та продажу в Інтернет.

Проблематиці вибору каналів, аналізу системи та формитовароруху, формування методичних засад щодо організації маркетингової політикиприсвячені праці багатьох вітчизняних і закордонних учених:Ф. Вірін [1], А. Войчак [2], Р. Ларіна [3], І. Литовченко,В.Пилипчук [4], А. Павленко [5], та ін. Проте недостатньо розробленими залишаються питання щододослідження особливостей маркетингової політики розподілу в Інтернеті.

Метою дослідження є аналіз особливостей використання маркетингової політикирозподілу в мережі Інтернет, а також умов при виборіканалів з участю посередників та прямого збуту.

Раніше була проблема системи доставки зараз на ринку існують такі служби:Новая почта, Інтайм, Деливери, Автолюкс, Гюнсел, КСД, САТ, ін.

Політика розподілу в Інтернет-середовищі має особливості, що можна поділити натри етапи.Розглянемо їх детальніше:

1. Реалізація товарів через Інтернет – може здійснюватися повністю або частковоавтоматизовано.

1.1. Реалізація через Web-вітрини 

1.2. Реалізація через Інтернет-магазини 

1.3. Торгові Інтернет-системи 

1.4. Інтернет-системи постачання [4].

2. Проведення оплати через Інтернет – може бути організоване так :

2.1. Оплата готівкою кур'єру.

2.2. Оплата банківським переказом.

2.3. Післяплата на пошті банківським переказом.

2.4. Оплата за допомогою платіжних систем Інтернет.

3. Реалізація товарів через Інтернет-посередників:

3.1. Торгові ряди – Інтернет-системи, що об'єднують у єдиний каталог багатокаталогів Web-вітрин та Інтернет-магазинів.

3.2. Аукціони – Інтернет-системи для проведення віртуальних аукціонів. 

3.3. Торгові майданчики (marketplace) – системи ведення торгових операцій черезІнтернет, які дозволяють здійснювати торгові операції одночасно багатьом продавцям,постачальникам і покупцям. 

3.4.Інформаційні посередники (контентні проекти):

- каталоги, пошукові системи ;

- горизонтальні портали;

- контентні проекти і вертикальні портали 

Отже, сучасний розвиток Інтернет-маркетингу вимагає осмислення і наукового обґрунтування процесів, що відбуваються у сфері Інтернет-маркетингу, що дасть змогу сформувати ефективну систему онлайн-управління підприємствами, за допомогою інтерактивних методів здійснювати оперативне маркетингове управління виробничо-комерційною дія-льністю, а також вивести українські компанії у світовий бізнес-простір, створюючи їм адекватні умови для результативної ринкової конкуренції.

Література:

1. Вирин, Ф. Интернет-маркетинг. Полный сборник практических инструментов / Ф. Вирин. – М. : Эскмо, 2009. – 224 с.

2. Войчак, А. В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу / А. В. Войчак // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – С. 42–43.

3. Ларина, Р. Р. Разработкамоделиоптимизациилогистическойсбытовой/ Р. Р. Ларина, Н. В. Трушкина // Менеджер. – 2002. – № 6. – С. 123–126. 

4.Литовченко, В. П. Пилипчук. – К. : Центр навчальної літератури, 2008. – 184 с.

5. Павленко, А. Ф. Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. – К. : КНЕУ, 2003. – 246 с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота