QR-КОДУВАННЯ У СИСТЕМІ ЗБУТУ ТОВАРІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

QR-КОДУВАННЯ У СИСТЕМІ ЗБУТУ ТОВАРІВ

16.10.2017 17:55

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Бондаренко Анастасія Олегівна, студентка, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського


У сучасному світі ефективність функціонування підприємства у значній мірі залежить функціонування його системи збуту. В умовах ринкової конкуренції та невпинного розвитку науки та техніки одним з найактуальніших є питання пошуку нових шляхів та методів збуту.

Дослідженню цього питання присвячені роботи таких вчених, як Засадна Х. О., що розглядала у своїй статті сутність та технологію QR-кодування [1], Орленко Т. І., що досліджував застосування QR-кодів у маркетингу [2], та багато інших. У свою чергу необхідно більш детально розглянути необхідність підвищення сприйняття інформації споживачем.

Одним з нових ефективних маркетингових інструментів є QR-кoд. QR-кoд ‒ це двовимірний штрих-код, що несе у собі інформацію, яка легко зчитується сканувальним обладнанням. QR-технoлoгії успішно застосовуються у банківській справі, транспортній галузі та логістиці, соціальних проектах тощо [1, с. 103].

Використання QR-кодів є вагомою конкурентною перевагою, адже QR-коди можна легко створювати, і вони прості для сканування ‒ швидкий пошук в Інтернеті виявить для вас кілька безкоштовних і надійних генераторів кодів і програм для сканування. Будь-який телефон або планшетний комп'ютер, оснащений камерою і сканером QR-коду, зможе сканувати QR-код. Такий код може бути розміщений практично де завгодно; QR-код може показувати текст, контактні дані, адресу веб-сторінки. Однак в Україні технологія QR-кодування ще не набула такого поширення, як за кордоном, тому, застосовуючи QR-коди у рекламі, необхідно додавати до них певні підказки, щоб пояснити і обґрунтувати для користувача необхідність сканування QR-кoду.

Під час проведення EURO-2012 на всіх обгортка цукерок "Світоч" з'явився QR-код, який веде на офіційний сайт і розповідає туристам про Львів і його шоколадні заклади. Солодкі місця міста можна було шукати на карті, читати інформацію про них і слухати їх голосовий опис. За час футбольного чемпіонату кількість активних користувачів програми Lviv Places склала 2 000. Більшість цих користувачів скористалися і «шоколадним туром». А кількість нових відвідувачів мобільного сайту підвищився більш ніж на 40% [2].

У Кременчуці з ініціативи місцевої влади ввели можливість оплати за проїзд в тролейбусах за допомогою QR-коду, який потрібно зчитати смартфоном. Зчитувати код необхідно за допомогою мобільного додатку Приват24, а потім в смартфоні розплачуватися за квиток. Під час поїздки оплачений квиток прямо в смартфоні необхідно показати кондуктору. Банківська комісія за використання QR-коду відсутня, пасажир сплачує тільки ціну квитка [3].

Отже, за допомогою QR-кoдів за невеликих витратах малий бізнес може забезпечити актуальність інформації для цільової аудиторії. Завдяки специфіці такої реклами матеріал може оновлюватись без істотних витрат, що економить місце і гроші для підприємств.

Список використаних джерел:

1. Засадна Х. О. QR-кодування та альтернативні технології //Фінансовий простір. – 2014. – No. 3. – С. 103-110.

2. Орленко Т. І. QR-код – новий маркетинговий інструмент //Управління розвитком. – 2013. – No. 14. – С. 90-92.

3. Центр транспортних стратегій. В Кременчуку ввели оплату за проїзд в тролейбусі за допомогою QR-кода. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://cfts.org.ua/news/2017/07/27/v_kremenchuge_vveli_oplatu_za_proezd_v_trolleybuse_s_pomoschyu_qr_koda_42034.

____________________________________

Науковий керівник: Герасимчук Вікторія Володимирівна, старший викладач, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота