ФІНАНСОВІ І МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ І КООПЕРАЦІЇ РЕГІОНІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ФІНАНСОВІ І МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ І КООПЕРАЦІЇ РЕГІОНІВ

31.10.2017 18:35

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Заблудовська Ольга Геннадіївна, студентка, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури


На сучасному етапі трансформаційних перетворень в Україні триває модернізація регіонального розвитку. Стабільність регіонального розвитку в Україні має бути запроваджене стратегічне бачення цілей, стратегічних пріоритетів і реалізації державної регіональної політики. Серед стратегічних пріоритетів модернізації регіонального розвитку – зміщення акцентується на розкриття внутрішнього потенціалу регіонів. Роль маркетингу і фінансів для успіху змін є стратегічною: саме маркетингові інструменти дозволяють вибудовувати ефективний продуктовий ряд, налагодити системну роботу зі споживачем, забезпечити грамотне управління ринковими ризиками.

Інструментом соціально-економічної модернізації є запровадження найбільш ефективних принципів, механізмів та форматів управління соціально-економічними процесами в країні.  що забезпечує інтегральне поєднання економічної ефективності, соціальної справедливості, ресурсної збалансованості та екобезпеки. 

Світовий досвід показує, що модернізація здійснюється при одночасному використанні національних ресурсів і іноземних інвестицій

Споміж маркетингоих методів, які використовуються в різних структурах та підрозділах, економіка України може зрости та обновити свій потенціал в подальшому.

В Україні сьогодні розуміння маркетингу на теоретичному й практичному рівні, по суті, повністю зведено до концепції операційного маркетингу

Якщо зупинитися на розгляді основних елементів маркетингової діяльності і зв'язків, які формують систему маркетинг, ми можемо побачити, що інструментами управління фінансами підприємства в довгостроковій перспективі слід віднести до:




Без тактики просування товару в умовах жорсткої конкуренції не може жодна організація, а в разі помилок - економічні втрати,які можуть привести до банкруства . Виконання плану маркетингу чи бізнес-плану треба забезпечувати реальне зростання власних джерел фінансування, підвищувати кредитоспроможність і інвестиційну привабливість організації, яка потім зможе створювати сприятливі умови для розширення і модернізації бізнесу.

Ефективним засобом стимулювання обсягу продажів в українській та зарубіжній економіці є реклама.

Розрахунок товарообігу під впливом реклами [1, с.67]:

____________________________________________________

∆Тр =  Тс * П * Д/100, (1)

де: ∆Тр – зміна товарообігу під впливом реклами, ;

Тс – середньоденний товарообіг до початку рекламного періоду;

Д – кількість днів обліку товарообігу в рекламному періоді;

ПТС - відносний приріст середньоденного товарообігу за рекламний

період у порівнянні з дорекламним (%).

Ефективність маркетингу у фінансовій діяльності визначається організацією його аудиту,адекватністю інформації та бюджетуванням.

Бюджет маркетингу є складовою частиною бюджету доходів і витрат (фінансового плану) організації, при розробці якого можуть бути використані наступні методи: [2 с, 68-69]:




Модернізація та кооперація економіки регіонів являє собою зміни інноваційного характеру.

Для ефективної інноваційної діяльності підприємств є взаємодія малих та середніх підприємств з великими. Інноваційна політика не повинна обмежуватися лише промисловими підприємствами. Сектор послуг має бути у інноваційної політики, тому що, перехід до інноваційної моделі розвитку пов’язаний зі збільшенням ролі бізнес-послуг,та забезпеченні ефективності функціонування суб’єктів господарської діяльності. Серед інструментів політики, які доводять свою ефективність, можна виділити, передусім, підтримку науково-дослідної діяльності у сфері послуг, наприклад, спеціальних систем сприяння прийняттю рішень, заходів щодо підвищення якості освіти, запровадження нових технологій щодо стимулювання кооперації між підприємствами у сфері послуг та промисловістю.

Отже, Структурна модернізація економіки України шляхом стимулювання розвитку та маркетингу в регіонах високотехнологічних галузей. Зокрема, комплекс пільг спрямований на зниження податкового тиску на підприємства таких галузей,як ІТ-індустрія, авіабудування, суднобудування, аграрне машинобудування.

За винятком ІТ-індустрії, названі галузі наразі перебувають у стадії стагнації, але мають значний потенціал для розвитку. Однак питання аналізу ефективності маркетингу не приділено належної уваги. Насправді цей факт викликає сумнів і вимагає більш детального вивчення економічної сутності зазначених понять, які розкривають суть фінансових аспектів маркетингу.

Список використаної літератури:

1. Котлер Ф. Основи маркетингу. Переклад з англійської В. Б. Боброва. М.: Прогрес, 1991

2. Поляк Г. Б. Фінанси / Г. Б. Поляк. - М .: ЮНИТИ. - 2008. - [73]. с.

3. Менеджмент організації / В.Е. Ланкні [и др.]; під заг. ред. В.Є. Ланкіна.- Таганрог: ТРТУ, 2006.- 304 с.

4. Климова Н.В. -  [2, с.67]; [3 с, 68-69]/

5. Маркетингова інформація : підручник / Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега та ін. ; М-во освіти і науки України.

______________________________

Науковий керівник: Захарченко Наталія Василівна, доцент кафедри фінансів і маркетингу, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота