ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В МАРКЕТИНГУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В МАРКЕТИНГУ

26.10.2018 13:48

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Попова Олександра Миколаївна, Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара; Куценко Володимир Йосипович, Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара


На сьогоднішній день нематеріальні активи все більше відіграють вагому роль у діяльності підприємств. Інтелектуальний бізнес не є матеріальним, це є «фабрика» створення ідей, патентів та програм для виготовлення продукції, яка потім вже йде на продаж.

Згідно до законодавства до результатів інтелектуальної діяльності можна віднести літературу, ефірні записи, реклами ,бази даних, дизайнерські послуги,оцінка,експертиза, ріелторські послуги, різноманітні електронні носії та секрети підприємств, інші результати інтелектуальної праці та творчої фантазії. Таким чином, інтелектуальний бізнес засновується на наданні послуг творчої діяльності,її продажу та використанні результатів цієї діяльності. До цього виду бізнесу можна віднести надання консультацій психологічного, юридичного, медичного, економічного, консалтингового характеру та організація бізнес-тренінгів та майстер – класів на різноманітні тематики.

У нас заведено: отримати освіту, потім йти та працювати за спеціальністю. Але для того, щоб почати з нуля та стати успішним - необхідні професіональні настанови та консультації. Саме для цього за кордоном створюються фірми з надання консультаційних послуг певного характеру. Інтелектуальний бізнес на європейському ринку є одним з найперспективніших, він знаходиться на стадії формування та характеризується за рівнем національно-культурної сегментованості. За прогнозами, сфера надання інтелектуальних послуг буде зростати на 15–25 % в рік. Перед нами постає завдання у наданні високоякісних інтелектуальних послуг за достойною ціною, яка буде доступна для більшості секторів економіки. Даний сектор економіки є найбільш прибутковий, тому що впровадження інвестицій, інновацій, технологічного менеджменту, консалтингу, наукових досягнень у реальний сектор максимально актуальні.

Необхідність сучасного ринку у цій сфері виражається проведенням різноманітних заходів інтелектуального характеру, такого як «БізнесІнтелектСервіс 2016», у якому були представленні сучасні розробки, програми, ноу-хау.

Сучасний маркетинг – маркер зміни потреб людства, товариства, культури та ринку. Він чутливо реагує на усі зміни у попиті та є його чітким показником. Маркетинг інтелектуального бізнесу – це система із підвищення якості та цінності продажу бренду. Більшість вітчизняних компаній недооцінюють значення бренду. Він потрібен для того,щоб споживач був впевнений в якості даного товару та при покупці шукав на полицях лише його. Брендинг – це наука, яка передбачає створення комплексу розробок включаючи у себе інформацію зі сфер психології, економіки, дизайну, семіотики та соціології. Основним завданням бренду э маркетингова концепція, яка включає у себе рекламу, піар – компанію, просування продажів, виставки та розміщення продукту.

Більшість відомих вітчизняних компаній вже зараз могли б отримувати набагато більший прибуток, як би уважніше ставилися до такого нематеріального активу, як бренд.

На даний момент маркетинг у всьому світі використовують для розуміння потреб споживача та наданні послузі чи товару більш великої цінності. Для цього підприємства приділяють велику увагу такому сегменту, як пряме спілкування із споживачем, тому що саме це дозволить створювати продукцію на дійсно високому рівні порівняно з конкурентами.

Велику роль у зв’язку зі споживачем грає «Маркетинг довгострокових партнерських відносин» (МДПВ). Це система відносин, що складається з трьох суб’єктів виробник, посередник, споживач. Найбільшою перевагою МДПВ є утримання балансу усіх трьох суб’єктів,ставлення до клієнта як до самого себе, але при цьому зберігати індивідуальність. Таким чином, можна зробити висновок, що ідеєю створення МДПВ є індивідуальний маркетинг. Домінування інтерактивного маркетингу є однією із особливостей маркетингових довгострокових партнерських відносин, в рамках цього споживач взаємодіє із маркетинговими та виробничими програмами, фізичними інформаційними ресурсами, постачальниками продукту щодо ціни, способів продажу, якості товару, асортименту та номенклатури. Серед великої кількості товарів індивідуального споживання об’єктами виконання МДПВ спочатку стають інтелектуальні послуги,продукти розумової діяльності,а вже на другому місці – товари повсякденного використання, товари разового споживання та товари розкоші. 

Підсумувавши, довіра споживача важливіше низьких цін. Відбувається зміна ставлення до споживача, але це відбувається на інтуїтивному рівні, за власним розсудом кожного. Для отримання фірмою найкращого результату та ще більшого прибутку необхідно використовувати системний підхід, який забезпечується лише за допомогою комплексу маркетингових заходів. За умов кризи головною метою кожного підприємства є утримання прибутку, соціально-лояльних партнерів та продажів на вже існуючому рівні. Але для цього компанія повинна тримати імідж, бренд усіма можливими методами, створювати постійні інвестиції для підтримання маркетингової програми, відносин із постійними соціальними партнерами та час від часу коригувати плани в залежності від зміни економічної ситуації в країні, і тримати орієнтир на довгострокові перспективи розвитку підприємства та суспільства.

Література:

1. Семикіна М. В., Петіна О. М. Інтелектуальний бізнес: Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей денної та заочної форми навчання. За ред. М. В. Семикіної. – Кіровоград: КНТУ, 2015. – 141 с.

2. Цюпко І. В. Мотивація творчої інтелектуальної праці у контексті забезпечення конкурентних переваг для виготовлення інноваційної продукції / І. В. Цюпко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. – 2011. – Вип. 21.1. – С. 341–344.

3. Мойсеєнко І. Дослідження інтелектуального потенціалу мікробізнесу / І. Мойсеєнко // Журнал європейської економіки. – 2008. – № 3: Т. 7. – С. 298-306. (Шифр в БД Ж759038/2008/3).

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота