ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ФІРМ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ( НА ПРИКЛАДІ ТОВ«ПАНАЦЕЯ-ФАРМ») - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ФІРМ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ( НА ПРИКЛАДІ ТОВ«ПАНАЦЕЯ-ФАРМ»)

23.05.2019 13:14

[Секція 2. Менеджмент]

Автор: Каменева Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та управління підприємством, Навчально-науковий інститут менеджменту, економіки та фінансів Президентського університету ПрАТ «ВНЗ «МАУП»; Коротиш Віталій Сергійович, студент ПрАТ «ВНЗ «МАУП»


Сьогодні ми є свідками зросту українського фармацевтичного ринку. Зріст обмежений кількістю грошових коштів, які наші співвітчизники готові витратити на придбання лікарських засобів. Українські виробники лікарських засобів змушені працювати в умовах обмеженого фармацевтичного ринку. По мірі розвитку фармацевтичного розвитку можна очікувати збільшення долі зарубіжних лікарських засобів на ринку України. 

У 2019-2020р.р. оператори ринку очікують збільшення грошових доходів населення. Відповідно і фармацевтичний ринок України буде зростати, але слід очікувати збільшення імпорту лікарських засобів країни з розвинутою економікою (Європейський Союз, США)[1,с.40]. Розуміється всі приведені вище оцінки і прогнози можуть бути справедливі і точні тільки за умови, що фінансово - економічна ситуація в країні буде залишатися стабільною.

ТОВ «Панацея-Фарм» (м. Селидове) має стійку позицію на місцевому ринку (збільшилася рентабельність продажу на 1,72%, коефіцієнт обертання активів 0,38, рентабельність витрат 3,7% і фондовіддача 0,7). Що дає можливість аптеці не тільки прибутково функціонувати, але і вводити нові послуги. А саме розвиток дистриб'юторської мережі, що надасть можливість не тільки збільшити прибуток аптеки, а також укріпити свій імідж на місцевому ринку[2,С.572].

Відкриття дистриб'юторської мережі в аптеках ТОВ «Панацея-Фарм» на місцевому фармацевтичному ринку м. Селидова керівники прогнозують збільшення потенційних споживачів. На перше місце повинні вийти питання ефективного ведення бізнесу, надання послуги.

У зв'язку з цим рекомендується залучати більше професіоналів в області дистриб'юторства. Головним персонажем на фармацевтичному ринку дистриб'юторства повинен стати споживач. Основна задача якого задоволення потреби. Для цього необхідно підвищити рівень обслуговування, приділити більше уваги контакту (найскладніша характеристика товарів і послуг, поради фахівців), підвищити якість послуги, доставки, надавати покупцям більш широкий спосіб оплати. Розширювати асортимент, пропонувати товари і послуги, шукати найбільш оптимальну політику ціноутворенню. Перспективою для дистриб'юторства може бути зайняття своєї ніші на основі ексклюзивності і пропонованого товару.

Найбільш цікавими стануть проекти: за якими стоїть реальний бізнес і є план розвитку на майбутнє, які уже мають реальні оберти і чітку стратегію розвитку й збільшення прибутку, результати фінансової діяльності.

Впровадження дистриб'юторської мережі дозволяє головним чином здійснювати автоматизацію оптової торгівлі. Грамотно побудована дистриб'юторська мережа дозволяє значно скоротити час і вартість торгової трансакції, збільшити в такий спосіб рентабельність товарообігу, підвищити прибуток, а також якість обслуговування споживачів, а це означає посилення конкурентоздатності і зміцнення позицій аптек ТОВ «Панацея-Фарм» на фармацевтичному місцевому ринку. 

Таким чином, на нашу думку, відкриття дистриб'юторської мережі на місцевому фармацевтичному ринку є доцільним і необхідним.

Література:

1. Шабельник Т. Сучасний стан фармацевтичного ринку України / Т. Шабельник // Інституціональна економіка. –2013. – № 6. – С. 40-42.

2. Посилкіна О.В. Актуальні питання логістики фармацевтичної дистрибуції і аптечних мереж / О.В. Посилкіна // Вісн.Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Логістика. – 2008. – № 633. – С. 571-577.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота