ТОТАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧА - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ТОТАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧА

28.05.2019 20:05

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Коваленко Анастасія Сергіївна, студентка економічного факультету, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна


Управління поведінкою споживачів - це те, чим повинен займатися будь-який бізнес для того, щоб мати клієнтів. При цьому, варто зрозуміти, що на початку свого становлення, бізнес не має клієнта, тому компанії необхідно їх «створити».[2]

- Як само компанія буде «створювати» клієнтів? 

Клієнтура утворюється шляхом впровадження в них необхідних ідей, що будуть вигідними для бізнесу, товару чи ринку. Процес «програмування ідеї» для людини створює в неї сильну мотивацію, стати клієнтом і купувати ті чи інші товари.[1]

Взагалі, споживачі не рівні між собою, бо  рівень вмотивованості вони мають різний, тому ці потреби поділяються на :

• активну;

• пасивну;

• латентну;

• потенційну.[3] 

Споживач, що має активну потребу вже готовий купити те, що йому пропонують ,бо він вмотивований в цьому товарі.

Споживач, що має пасивну потребу, вже  придбав необхідний товар та у найближчий час не зацікавлений у подальший покупках. 

Споживач, що має латентну або приховану потребу, ще не знає про її наявність ,він не буде здійснювати покупки поки його потреба не стане активною.

Що стосується споживача з потенційною потребую, то варто зазначити, що споживачем він ще не є, а скоріше являє собою потенційного клієнта і товари компанії йому поки не потрібні.

Як все-таки керувати поведінкою споживачів?

Процес прийняття рішень клієнта-це процес обробки отриманої інформації про товар або послугу ,що надійшла до покупця. З цього і випливає значення процесу покупки. Покупка-це результат процесу обробки інформації.

Найбільш традиційною сферою донесення інформації до споживача є реклама.

Процес обробки споживачем інформації для прийняття рішення про покупку того чи іншого товару компанії має чотири основні етапи:

• експозиція;

• увага;

• інтерпретація;

• пам’ять.

Перші три етапи складають процес сприйняття.[3]

Сутність поведінки споживачів знаходить прояв в діях людей під впливом факторів зовнішнього середовища та внутрішніх психологічних чи фізичних потреб, що виникають у процесі життєдіяльності та супроводжуються пошуком інформації, вибором, придбанням, використанням товарів або послуг та позбавленням від них.[2]

Таким чином, розуміння психології споживача і принципів організації торгового простору, а також чітка постановка маркетингової мети перед продуктом і тотальне знання цільової аудиторії, дозволяють продавцю сформувати адекватну мерчандайзингову програму - програму, здатну впливати на поведінку покупця в точці продажу.

Література:

1. Железцов А. В. Поведение клиентов и их потребности / А. Железцов // Маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 25-32. 

2. [Електроннийиресурс]-Режимидоступу: https://moluch.ru/archive/60/8743/

3. Скибінський С. В. Маркетинг : підручник : в 2 ч. / С. В. Скибінський.- К. : КНЕУ, 2005. - Ч. 1. - 568 с.

_________________________

Науковий керівник: Болотна Оксана Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота