КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОР ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ФАКТОР ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ

02.08.2019 18:00

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гнатченко Олена Володимирівна, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури; Галушко Олена Ігорівна, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури


Контент – це інформаційне наповнення веб-сайтів, соцмереж та інших онлайн ресурсів (текстова, графічна, аудіо та відео інформація), а також книги, буклети, газети, інструкції, збірники статей та методичних матеріалів, вміст email-розсилок та ін. Тобто контент це те, завдяки чому відвідувачі привертаються на сайт, утримується аудиторія і відбувається покупка, адже магазину необхідно виділятися на фоні конкурентів. Без якісного релевантного контенту будь-який  інтернет–магазин, незалежно від популярності брендів що він продає,  не завоює аудиторію. 

Вимоги користувачів щодо якості та структури контенту веб-сайтів постійно посилюються, отже корисний і унікальний контент стає все більш ефективним інструментом інтернет-маркетингу. Згідно з даними Content Marketing Institute, багато світових брендів близько 29% своїх маркетингових бюджетів витрачають на створення контенту, а 85% корпорацій у США пов'язують свій успіх з контент-маркетингом. Опитування компанії Salesforce свідчить, що 57% респондентів вважає якісний контент основним стимулом продажу [1].

Проаналізуємо, яким має бути ефективний контент та як і чим він може допомогти маркетологам і продавцям. Основне завдання сайту - надання інформації. За останні роки алгоритми пошукових систем суттєво додали в можливості аналізувати данні, отже сьогодні без якісного контенту, що має високі показники унікальності і який би притягнув цільову аудиторію, не обійтися. Корисний та унікальний контент надає максимально релевантну інтересам відвідувачів інформацію і значно впливає на розкрутку сайту у пошукових системах. Контент дозволяє поліпшити видимість, потрапити в топ пошукових запитів, генерувати ліди (перехід відвідувачів на сайт) та наростити клієнтську базу. Важливими є й поведінкові чинники ранжирування, відповідно до яких впроваджуються унікальні зображення (картинки), відео, приємна оку графіка. Все це сприяє підвищенню авторитету сайта та його відвідуваності [2].

Мистецтво контент-маркетингу полягає в умінні балансувати на межі і надавати цільовій аудиторії цінні, інформативний матеріал без прямого заклику до дії і нав'язування покупки. Такий вид маркетингу дозволяє відійти від консервативних методів реклами на інтернет-майданчиках і просуватися куди більш ефективно. За інформацією платформи Eloqua, контент-маркетинг дозволяє залучати приблизно в 3,5 рази більше відвідувачів сайту, ніж його пошукове просування [3]. Багато фахівців сходяться на думці, що саме контент-маркетинг приходить замість традиційної інтернет-реклами, яка вже набридла усім. Сьогодні на перше місце виходить якісний та корисний контент, що з'являється саме у тих ЗМІ, які читають й найголовніше яким довіряють ваші потенційні клієнти.

Для створення якісного контенту необхідно розуміти портрет цільової споживача, отже контент-маркетинг спирається на он-лайнові та оффлайнові маркетингові дослідження, первинну та вторинну маркетингову інформацію. В свою чергу, контент-маркетинг дозволяє отримати зворотній зв'язок про вподобання відвідувачів та доповнити результати маркетингових досліджень корисною інформацією. Канали просування контенту можуть бути різними: - тематичний блог; інфографіка; вебінари і конференції; подкасти; відеоблог; whitepapers («білі сторінки») та інше. Незалежно від його типу, контент завжди переслідує чіткі цілі: позиціонування себе на ринку і комунікація з кінцевим споживачем.

Основна проблема при роботі з контентом полягає не стільки у його якості або кількості, скільки у відсутності чіткого розуміння, навіщо і кому він потрібен. Отже перш ніж починати роботу зі створення та просування текстів, фото і відео, слід вибудувати цілісну стратегію та концепцію контент-маркетингу, що має містити наступні складові: мета, цілі та їх KPI, інструменти контент-маркетингу, вимоги до якості та унікальності контенту, канали просування, плани-графіки розміщення контенту, відповідальні особи та їх функціональні обов’язки. 

Регулярна поява контенту на сайті, ведення блогів, інформативні пости в соціальних мережах допомагають збільшити кількість відвідувачів, підвищити лояльність до бренду компанії та сформувати позитивний імідж. Якщо контент цікавий для репостов і обговорень, користувач втягується у процес спілкування, що допомагає перейти від «холодних» лідів до «гарячих» (тобто перетворення простого відвідувача у покупця). Не варто забувати про те, що якісний і унікальний контент допомагає заощадити на рекламі, оскільки сайти, що часто оновлюються, краще індексуються пошуковими системами. 

Актуальна інформація необхідна і самим продавцям для розуміння переваг товару або послуги, загальної ситуації на ринку, ведення продуктивного діалогу з клієнтом, а аналітичні статті це відмінний спосіб підвищити кваліфікацію персоналу компанії. Отже, в сучасному світі контент-маркетинг став однією з найважливіших складових маркетингової діяльності будь-якої компанії. 

Література:

1. Від слів до продажу: контент на допомогу маркетингу [Електронний ресурс] - Електрон. журн. - Друкарня Вольф, 2018. - Режим доступу: https://wolf.ua/uk/blog/ot-slov-k-prodazham-kontent-v-pomoshch-marketingu/

2. Унікальний контент сайту і його вплив на позиції сайту [Електронний ресурс] - Електрон. текстові дан. - Компанія "Акадес". - Режим доступу: https://acades.by/blog/unikalnyij-kontent-sajta-i-ego-vliyanie-na-poziczii-sajta/

3. Колiнько А. Коли пора братися за контент-маркетинг в ecommerce [Електронний ресурс] - Електрон. журн. - Промодо, 2017. - Режим доступу: https://promodo.ua/ua/blog/kogda-pora-prinimatsya-za-kontent-marketing-v-ecommerce.html 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота