НАЙДОРОЖЧИЙ ОФІЦІЙНИЙ БРЕНД УКРАЇНИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

НАЙДОРОЖЧИЙ ОФІЦІЙНИЙ БРЕНД УКРАЇНИ

27.08.2019 17:23

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Токман Дар'я Анатоліївна, студентка гр. ФБС-17, Державний вищий навчальний заклад «Донецький національний технічний університет»


Вже другий рік поспіль торгова марка Моршинська стає найдорожчим офіційним (зареєстрованим) брендом України. У 2018 році його вартість подорожчала на $26 млн (5,1%) порівняно з 2017 роком і становить $533 млн. Оцінка консалтингової компанії MPP Consulting ґрунтувалася на фінансові результати компаній — власників марок, а також на таких факторах, що впливають на вартість бренду, як географічне поширення бренда на території України, а також інвестиційна привабливість тієї чи іншої галузі. Основні завдання, які ставило перед собою керівництво торгової марки «Моршинська» у 2018 році - це зберегти лідерство, створити комунікацію, яка б заявила про позиціонування марки на рівні місії, чітко закріпитися на території здоров'я. Відповідно, у лютому 2018 року стартувала національна програма «Моршинська Спорт – ПЕРШЕ ПРАВИЛО ТРЕНУВАНЬ», спрямована на популяризацію спорту в Україні. В рамках ініціативи - відкриті тренування зі спортсменами і активації в соціальних мережах. Кожен бажаючий зможе навчитися правильно тренуватися і освоїти основні принципи успішних і ефективних тренувань.1го березня, з метою створити марці особливий імідж, ТМ «Моршинська» виходить за рамки своєї категорії та презентує ринку кардинально новий інноваційний продукт – «Моршинська» мінеральна вода-спрей», даруючи українкам не лише внутрішнє, а й зовнішнє природне зволоження для краси та збереження молодості.Топова подія в світі фітнес-індустрії, в цьому році пройшла з небувалим розмахом, якого в Україні ще не бачили. Вперше в історії українського фітнесу, протягом двох днів, в Києві зібралися понад 70 презентерів світового масштабу, щоб провести 100 майстер-класів, поділитися своїм безцінним досвідом, продемонструвати останні тенденції в фітнесі та надихнути на нові ідеї. «Разом за природу» – всеукраїнський проект, ініційований ТМ «Моршинська» у партнерстві зі Всесвітнім фондом природи в Україні (WWF). Його діяльність спрямована на збереження, оновлення та примноження карпатських лісів і природи України для теперішніх та майбутніх поколінь українців. З 30 травня по 3 червня всеукраїнська еко-програма «Разом за природу» провела акцію «Дерева за книги» на «Книжковому Арсеналі». За її умовами, за кожну книгу, куплену на ярмарку, у Карпатах висадили одне дерево. Протягом п’яти днів книжкової ярмарки відвідувачі фіксували на спеціальному лічильнику, скільки книжок вони купили. На момент закриття фестивалю число на лічильнику досягло 48 996 книг. Саме стільки дерев організатори проекту висадили цього року у Карпатах. В червні  ТМ «Моршинська» презентувала нових персонажів в дитячій серії «Пий та грайся!» Розвиваючи співробітництво з американською студією Disney та з британською теле – і кінокомпанією Entertainment One, улюблена вода мільйонів українців презентує пляшки-іграшки об’ємом 0.33 л в образах мультиплікаційних героїв. Кожен малюк зможе не тільки грати з оригінальними пляшками-іграшками, а й зібрати свою колекцію і, звичайно, пити природну мінеральну воду. Також у рамках співпраці, МакДональдз та IDS Borjomi Ukraine представляють пляшку «Спортік» з новим унікальним дизайном, який розроблений спеціально для ресторанів МакДональдз. На пляшках зображений персонаж Хепік, який є символом Хеппі Міл і добре знайомий дітям. Запуск природної мінеральної води в новій пляшці відбувся в рамках глобальної програми корпорації МакДональдз «Масштаб задля добра». Одним з важливих напрямків програми є поліпшення харчової цінності Хеппі Міл, а також застосування маркетингових рішень з метою привернути увагу відвідувачів до продуктів, які рекомендують фахівці в галузі харчування, наприклад, до води, морквяних паличок тощо. В рамках цієї програми компанія МакДональдз в кінці минулого року почала пропонувати в Хеппі Міл соки прямого віджиму, які не містять води і цукру. В червні улюблений водний бренд українців порадував найменших споживачів і їх мам новинкою. На полицях магазинів, в форматах 0,33 л, 0,33 л з кришечкою-непроливайкою, 1,5 л і 6 л, з’явилася «Моршинка» – питна вода найвищої якості для дітей з перших днів життя. 15 липня в Україні відбулася одна з наймасштабніших міжнародних fashion-подій в Східній і Центральній Європі – International Young Designers Contest (Міжнародний конкурс молодих дизайнерів), яка привертає увагу до України і Києву як впливового центру креативу, інновацій та розвитку молодих дизайнерів з різних країн. Водний бренд №1 в Україні став офіційним партнером конкурсу. На початку жовтня ТМ «Моршинська» випустила серію пляшок з етикетками, присвячену 5 містам України. Лімітована серія покликана надихнути красою та атмосферою кожного з міст – Львова, Одеси, Харкова, Дніпра та Києва. У дизайні етикетки поєднуються три мурали, впізнавані ландшафти і логотип міста. Природна вода «Моршинська» популярна по всій території країни. Арт-проект «Міста України» використовує широку географічну представленість «Моршинської» і створює етикетку як об’єкт образотворчого мистецтва, здатний зміцнити зв’язки між людьми, які живуть у різних містах, нагадати про рідне місто тим, хто переїхав, і послужити коротким оглядом яскравих і символічних муралів, що формують атмосферу українських міст сьогодні. 15го жовтня Моршинська долучилась до нового, важливого та актуального проекту – спортивного руху Олександра Педана «JuniorZ». Він створений для того, щоб змінити шкільні уроки фізкультури назавжди! Олександр зі своєю командою, а відтепер і з Моршинською, впроваджують в українські школи нові нестандартні види спорту: фризбі, бадмінтон, регбі, чирлідинг та багато інших. Відтепер для підлітків здоровий спосіб життя, заняття спортом та пиття природної води – то круто, сучасно і трендово! В грудні ТМ «Моршинська» запустила соціальний проект «Я п’ю» в якому відомі українці дисоціюють цей вислів з вживанням алкоголю та ототожнюють його із здоровим способом життя. Як видно з практики просування марки «Моршинська», один з ключів до популярності бренда на ринку – зрозумілість, виразність повідомлення до споживача. Щоб стати впізнаним споживачами, марка повинна мати виразне і конкретне послання. Важливо чітко позначити основні цінності бренда і лишатися вірними їм, навіть при тому, що самі комунікації змінюватимуться. Для досягнення успіху бренд має повідомляти людям щось нове або наділяти звичні речі новим звучанням. «Моршинська» демонструє здоров'я і кожного разу робить це в новій формі. Підводячи підсумки, можна зробити висновок, що всі комунікації «Моршинської» об'єднують три головні елементи: 1) здоров'я, яке спочатку було покладено в основу марки і з часом стало її суттю; 2) лідерство – неодмінна умова успішності; 3) сімейні цінності, що активно пропагуються багатьма рекламними посланнями. Компанія прагне зберегти баланс, вкладаючи розумні гроші в марку, щоб обсяги продажів не знижувались, марка продовжувала давати прибуток, а бренд завжди був на першому місці.

Література:

1. https://ain.ua/2018/09/17/33-brenda/

2. https://kiev.informator.ua/2018/11/27/nazvany-pyat-samyh-dorogih-brendov-ukrainy/

3. https://biz.nv.ua/markets/100-samykh-dorohikh-brendov-ukrainy-rejtinh-novoho-vremeni-2508970.html

4. http://finance.bigmir.net/business/96822-Kakie-brendy-Ukrainy-stojat-bol-she-vseh--TOP-100#comments

5. https://biz.nv.ua/markets/100-samykh-dorohikh-brendov-ukrainy-rejtinh-novoho-vremeni-2508970.html

6. https://www.ids.ua/uk/category/press-center/news/

7. https://www.ids.ua/uk/press-center/news/na-roboti-zranku-pid-chas-probizhki-nishho-ne-zavazhaye-ukrayintsyam-piti/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота