ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У СФЕРІ ТУРИЗМУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

23.03.2020 15:28

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Назаренко Ольга Василівна, кандидат економічних наук, Одеський національний економічний університет


Стратегічне управління туристичною сферою, ринком туризму багато в чому обумовлене загальними трендами розвитку нової економіки, інноваційної системи та ІТ-технологій, інформатизацією, і, в цілому, пануванням знань в сучасному суспільстві. 

Саме знання у сучасному світі визначають конкурентоспроможність туризму, як галузі економіки. Дослідження шляхів розробки й імплементації стратегії регіонального розвитку індустрії туризму, особливо в контексті розбудови нової економіки є надзвичайно актуальним завданням. 

У стратегіях досягнення конкурентоспроможності українського туризму на міжнародному ринку, ми повинні запропонувати потенційним зарубіжним туристам нашу привабливість.

Оскільки, впровадження інноваційних підходів у сфері туризму в окремих регіонах країни має поки що віртуальний характер, потрібний перехід його в реальний наступ і реальне зростання, організацію дій, процедур і критеріїв, що дозволяють будь-якому регіону і локальній місцевості у межах перманентно виникаючих зразків глобального туризму направляти, оцінювати і розвивати свій туристичний потенціал. Зокрема, для покращення туристичної привабливості країни необхідно проводити активну піар-кампанію. Без серйозної піар-кампанії, якої в Україні не проводять, говорити про якийсь масштабний прорив у галузі 

Туристичний бізнес використовує два види інновацій: кризову інновацію і інновацію розвитку. Кризова інновація – це рішення про врятування існуючого товару від зникнення з ринку шляхом позиціонування нововведення (інновації) в стислі терміни. Завдяки введенню інновації товар на ринку виживає. Інновація розвитку впроваджується повільно і продумано, виводиться на ринок не спонтанно, а поступово, є підтримувальною інновацією, здатною попередити старіння існуючого товару. Оскільки туристичний ринок – ринок нестабільний, що піддається впливу різних подій у своєму оточенні і суміжних областях, турфірми повинні не лише створювати новий продукт, але уміти своєчасно реагувати на нові зміни в різних областях діяльності, суміжних з туризмом, мати здатність до створення нових методів роботи і поліпшення результатів діяльності, що дасть можливість забезпечити своєму турпродукту цілком стабільне існування на ринку.  

В нашій країні, за умови правильної політики, повинна скластися сприятлива ситуація для інноватизації туристичної діяльності в порівнянні з ситуацією, яка спостерігалася в кінці минулого століття. Сьогодні сформувалися наступні напрями розвитку інформаційних технологій в туризмі:

- локальна автоматизація туристичного офісу;

- впровадження прикладних програм автоматизації формування;

- просування і реалізації туристичного продукту;

- використання систем управління базами даних;

- впровадження дистанційних систем резервування місць в готелях і бронювання квитків;

- впровадження digital маркетингових інструментів;

- використання Internet.

Розробка і впровадження нових досягнень науково-технічного прогресу в області інформаційних технологій в туризмі відбуваються з урахуванням наступних основних принципів:

1) найбільш сучасні розробки виконані (чи проектуються) в режимі online за принципом «безпаперового офісу»;

2) основною ідеологією систем є замкнутий технологічний цикл «клієнт – турагент – туроператор – послуга – аналіз»;

3) на ринку інформаційних технологій пропоновані офісні програми розробляються як для широкого споживача, так і для конкретної фірми по її замовленню – спеціальні системи;

4) усі пропоновані технології для автоматизації туристичного офісу забезпечені сервісним обслуговуванням, включаючи оновлення, консалтинг, навчання персоналу, гарантійне обслуговування;

5) інтенсивно оновлюються програмні продукти для роботи в середовищі Google;

6) локальні прикладні програми і локальні системи бронювання і резервування об'єднуються в національних і потім інтегруються в міжнародні мережі;

7) найбільш швидкими темпами йде використання Internet, SMM для формування, просування і реалізації туристичного продукту.

Отже, впровадження інноваційних підходів у сфері туризму обумовлені в по-перше, впливом загальних світових трендів та тенденцій, а також, інноваційними впровадженнями безпосередньо всередині самих об’єктів цієї сфери. 

Література:

1. Управління регіональним розвитком туризму: навч. посібник / за ред. В.Ф. Семенова. – Одеса-Сімферополь: ВД: Аріал, 2012. – 340 с.

2. Урри Дж. Взгляд туриста и глобализация // Массовая культура: современные западные исследования. - М.: Фонд научных исследований «Прагматика культуры». 2005. С. 137.

3. Бауман З. Глобализация. Последствия для человека и общества. - М.: Весь мир. 2004. – 188 с. 

4. Hills T., Lundgrem J. The Impact of Tourism in the Caribean: a Methodological Study // Annals of Tourism Research, 1977, Vol.4. No.5. p. 256.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота