ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ

18.08.2020 09:58

[Секція 9. Логістика і транспорт]

Автор: Бурик Мирослав Мирославич, здобувач, фізична особа-підприємець


Актуальність теми роботи. Як відомо управління розвитком транспортної галузі процес складний і на сьогодні є на жаль недосконалим, що й потребує більш детального розгляду в сфері забезпечення основних механізмів щодо управління розвитку транспортної інфраструктури. Відносно того нижче на основі вивчення і узагальнення вітчизняного законодавства досліджено основні особливості законадавчого забезпечення механізмів управління розвитку транспортної інфраструктури. 

Обꞌєкт дослідження – транспортна інфраструктура України.

Предмет дослідження – основні особливості забезпечення основних механізмів щодо управління розвитку транспортної інфраструктури.

Мета роботи – дослідити основні особливості забезпечення основних механізмів щодо управління розвитку транспортної інфраструктури.

Виклад основного матеріалу. Як було відзначено вище на сьогодні існують різні недоліки у системі управління розвиток транспортної сфери на законодавчому рівні, що повꞌязано насамперед із недосконалістю вітчизняного законодавства, низьким рівнем соціального і економічного розвитку даної сфери і відсутністю досвіду управління отож численність і типовість нормативно-правових актів, що регламентують розвиток елементів транспортної інфраструктури України, актуалізують необхідність їх уніфікації, консолідації та кодифікації у вигляді Транспортного кодексу України як стійкого законодавчого підґрунтя для забезпечення стратегічного розвитку транспортної інфраструктури країни.

Отож, нижче на основі вивчення чинного законодавства визначимо основні особливості забезпечення розвитку галузі, отож, стаття 5 Закону України «Про транспорт» загалом гарантує, що механізм відносин підприємств транспорту загального користування з місцевою і центральною владою будуються на основі податків і пільг, і нормативних актів і інших економічних засобів в свою чергу органи управління транспортом сприяють органам влади у виконанні повноважень щодо їх активного розвитку, спільно з ними виконують програми захисту навколишнього середовища, розробляють проводять заходи для формування безперебійної роботи транспорту у разі аварій і інших ситуацій і організовують взаємодію різних видів транспорту з метою більш активного ефективного використання. 

У свою чергу стаття 9 даного Закону гарантує, що транспорт, споруди, фінансові ресурси і ніше є закріплені за підприємствами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує загалом механізм формування і реалізовує державну політику у сфері розвитку транспорту, дорожнього розвитку, туризму і інфраструктури і є загальнодержавною власністю [3]. 

Відносно цього стаття 10 гарантує, що транспортні засоби повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці і екології, державним установленим вимогам і мати мають сертифікат. Проте тут варто зупинитися що дані вимоги не є чітко прописані в цій статті, що на наш погляд є не цілком правильним, проте нижче ці умови є дещо частково визначені у статті 16 [3]. 

Контроль за додержанням законодавства на транспорті гарантує стаття 41, яка загалом формує контроль за додержанням додержанням законодавства на транспорті здійснюють відповідні органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень [3].

Таким чином, на основі цього варто відзначити, що центральні органи влади які на сьогодні забезпечують механізм формування розвитку галузі недостатньо формують на наш погляд державну політику, адже на сьогодні дана галузь, особливо що стосується міського транспортного і морського сполучення є в край технічно зношеному стані, що повязано із багатьма причинами, на наш погляд до них можна віднести недосконалість системи фінансування, відсутність злагодженого механізму координації діяльності всіх видів транспорту, яке на сьогодні покликано здійснювати центральним органом виконавчої влади, що на наш погляд не ефективно на жали забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури.

Окрім того, відсутня правильна координація діяльності всіх видів транспорту в межах регіонів, не існує чіткого розроблення вузлових угод, що загалом погіршує механізм розвитку транспортної мережі. Таким чином на основі дослідженого матеріалу потрібно сказати, що на основі дослідженого матеріалу на сьогодні у вітчизняному законодавстві не чітко прописані певні вимоги, які були підкреслені вище, що загалом породжує не чітке формування механізму розвитку транспортної інфраструктури в державі.

Висновки. У процесі дослідження було визначено, що на сьогодні існують певні особливості щодо забезпечення розвитку галузі, що загалом гарантує механізм відносин підприємств транспорту загального користування з місцевою і центральною владою які будуються на основі податків і пільг, і нормативних актів і інших економічних засобів в свою чергу органи управління транспортом сприяють органам влади у виконанні повноважень щодо їх активного розвитку, спільно з ними виконують програми захисту навколишнього середовища, розробляють проводять заходи для формування безперебійної роботи транспорту у разі аварій і інших ситуацій і організовують взаємодію різних видів транспорту з метою більш активного ефективного використання.          

Список використаних джерел:

1. Про автомобільний транспорт | LIGA:ZAKON [Електронний ресурс] Режим доступу: ips.ligazakon.net › document › view

2. Деякі аспекти започаткування діяльності з перевезення ... [Електронний ресурс] Режим доступу:  minjust.gov.ua › str_5154

3. Про транспорт zakon.rada.gov.ua ›



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота