ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ

20.11.2020 11:15

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Лук'яненко Ірина Олександрівна, студентка 3 курсу групи ЕЕПвн-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету


Щоденно, переглядаючи сотні реклами, ми звикли бачити вигаданих персонажів, що привітно усміхаються нам із полиць магазинів, рекламних роликів, банерів міста. Як їм вдалось стати частиною активу світових компаній? 

Зазвичай, рекламний образ є ідеалом і практично ніколи не відповідає дійсності. Це пов’язано з тим що персонаж символізує сам продукт, рідше споживача товару. 

Рекламні образи тварин і вигаданих персонажів прийшли віз театру ляльок. Пізніше перейшли до талісманів спортивних команд, а потім маркетологи, помітивши підтримку і загальну любов до персонажів, почали застосовувати цей прийом для уособлення своєї продукції У ході еволюції, образам почали надавати антропоморфні елементи – людські риси обличчя, які уже на підсвідомому рівні викликають емпатію. Людина – істота соціальна, через що в ході еволюції ми почали підсвідомо звертати увагу на риси обличчя, в особливості на очі і рот які передають емоції. Ми не тільки відмінно розпізнаємо особи серед інформаційного шуму, але і запам’ятовуємо їх краще від інших видів інформації [3].

У нашій свідомості антропоморфні персонажі здатні побудувати з нами відносини. Прикладом можуть послужити історії з Японії. Там існує всесвіт персонажів, які рекламують регіони країни, культурні заходи і компанії. Кумамон – найвідоміший персонаж, що був створений в 2010 році для залучення туристів в префектуру Кумамото. Прибуток, який Кумамон приніс цьому регіону за два роки, оцінюється в 1,2 млрд дол. США. Здавалося б, на цьому місія чудо-ведмедя завершилась, але виявилось – це був лише початок. У 2016 році семибальний землетрус розбудив мешканців префектури. Загинуло 49 людей та тимчасового відселили десятки тисяч. Влада вирішила призупинити проект, через що фанати зі всього світу почали писали слова підтримки в соціальних мережах, створювали форуми і групи. Пізніше запустили імпровізовану акцію допомоги постраждалим, обличчям якої став Кумамон. Через три тижні діяльність цього неймовірного персонажа відновили [2].

Більшість відомих нам образів були створені в ХХ столітті. Новачкам ринку стало складніше створити персонажа такого ж рівня слави. Навіть якщо зараз складно створити такий же легендарний талісман, як Рональда Макдональда, якісний персонаж може допомогти вірусно поширити інформацію про бренд. Наприклад, ребрендинг російської торгової марки молочних продуктів Мілград створили упаковку при викладці якої створювались різні малюнки з котиками, які ніби переходять із однієї упаковки на іншу. Продаж фермерських десертів із новим дизайном за два місяці виріс у 3,6 рази у Москві. Керівництво молочного комбінату досі знаходиться під враженням від того, як змінився попит після запровадження нового дизайну [1].

Рекламні персонажі – зовсім не марна вигадка, а ефективний інструмент маркетингу, який вірно допомагає брендам на кожному етапі комунікації: від залучення уваги на полиці до підкорення сердець аудиторії по всьому світу. Головне – уміння правильно їх використовувати.

Список використаних джерел:

1. Как брянские молочные котики покоряют мир URL: https://milknews.ru/longridy/Kak-brjanskie-molochnye-kotiki-pokorjajut-mir.html

2. Кумамото: по сто землетрусів за добу URL: http://www.golos.com.ua/article/267614 

3. Психология маркетинга: 5 хитростей, которые помогут улучшить ваш бизнес URL: https://www.byyd.me/ru/blog/2018/12/psihologiya-marketinga-5-hitrostej/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота