МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ СТРАТЕГІЇ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ СТРАТЕГІЇ

24.11.2020 10:24

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Ковальчук Вадим Ігорович, студент III курсу, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету


Маркетингова цінова політика - комплекс заходів фірми, до яких належить формування ціни, знижок, умов оплати за товар, реалізація якого покликана забезпечити задоволення потреб споживачів і отримання фірмою прибутку, а також вирішення стратегічних завдань фірми [1].

Цінова політика - це система загальних правил і принципів визначення цін, що ставить собі за мету позиціонувати продукт і саму компанію по відношенню до споживача, конкурентам і іншим фірмам. Виділяють політику лідера, політику проходження за лідером, політику проходження за конкурентами і незалежну цінову політику, політику єдиних цін, політику дискримінаційних цін [2].

Маркетингова цінова політика реалізується через маркетингові цінові стратегії й засновується на певних методах маркетингового ціноутворення, тому повинна розглядатися лише в контексті загальної політики фірми.

Залежно від ролі в процесі відтворення та характеру потреб, що задовольняють, галузі обслуговування можна об'єднати в дві групи:

- перша - освіта, охорона здоров'я, фізкультура, соціальне забезпечення, культура мистецтво. Вона направлена на задоволення соціально-культурних, духовних [1].

- друга - житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування, пасажирський транспорт, зв'язок, роздрібна торгівля, громадське харчування.

Ціноутворення в сфері послуг має ряд особливостей, так як на відміну від товарів, послуги нематеріальні і не підлягають зберіганню. Вибираючи метод формування цін на послуги необхідно враховувати дану специфіку. Крім того, велика кількість на ринку послуг конкурентів, відсутність досвіду, брак інформації для аналізу, низька проінформованість цільової аудиторії – все це робить ціноутворення в сфері послуг складним, але від цього не менш важливим завданням, тому що сфера послуг бурхливо розвивається, особливо в області інфокомунікацій [2].

Цінова стратегія-це планування цінових рішень відповідно до зміни навколишнього середовища і внутрішніх умов функціонування фірми. Маркетингові стратегії можна розглядати як сукупність заходів, які здійснюють підприємства відповідно до загальної стратегії свого розвитку та маркетингових планів, покликаних позиціонувати власні продукти на цільових ринках, просувати їх та обслуговувати попит на певний продукт.

В процесі формування маркетингової стратегії можна виділити вхідні та вихідні елементи [4].

Вхідні елементи – це ті фактори, аналіз яких передує розробці маркетингової стратегії. Отже, йдеться про фактори маркетингового середовища і цілі фірми.

Вихідними елементами є стратегічні рішення щодо маркетингового міксу, тобто комплексу компонентів маркетингу, який включає чотири складові – товар, ціну, збут, просування.

Також, виділяють наступні класи маркетингових стратегій: стратегія низьких витрат виробництва; стратегія диференціації; стратегія ліквідації бізнесу.

Співробітництво у маркетингу завжди дає багато переваг в запуску і оживленні маркетингової кампанії. Маркетингове партнерство допомагає зекономити бюджет, швидше побачити успіх, отримати нову аудиторію.

Прикладом виступає - компанія Half.com, до того, як її купила eBay, умовила місто Халфвей, штат Орегон, змінити назву на Half.com. В результаті місто опинилося у центрі уваги, особливо серед компаній, що орендують підручники, і потім доменне ім’я було продане за $300 мільйонів.

Також  відома компанія Converse об’єдналася з компанією Guitar Center, й вони разом заснували студію звукозапису Rubber Tracks, де будь-хто за бажанням міг безкоштовно записати музику своєї групи. В результаті компанія Converse отримала нових відданих фанів, а Guitar Center додаткову рекламу завдяки серії публікацій музичних і промо-кліпів на YouTube.

Компанія Red Roof Inn використовує інформацію про рейси, щоб відправляти пасажирам, які не потрапили на літак, пропозицію переночувати в готелі. Мережа з продажу піци розсилає купони на замовлення споживачам, які потерпають від складних погодних умов або в яких відключено електропостачання [3].

Список використаних джерел:

1. Маркетинг у сфері послуг https://allreferat.com.ua/uk/marketung_tovaroznavstvo_logistuka_reklama/kontrolnaya/3079

2. Маркетинг услуг. Настольная книга российского маркетолога практикаРазумовская Анна - https://www.litmir.me/bd/?b=111755

3. Маркетингові стратегії - https://www.eduget.com/news/15_uspishnix_marketingovix_strategij

4. Елементи маркетингвих стратегій- https://studopedia.org/1-37091.html



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота