СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ

09.12.2020 12:11

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Клєшко Анна Сергіївна, студентка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна


Навчання працівників - один з головних пунктів підтримки конкурен-тоспроможності сучасної організації, так як ефективність роботи співробіт-ників це важливий критерій успішної компанії. Підприємство, яке піклується про свій рівень на ринку праці, готове вкладати гроші в професійні знання, вміння і навички співробітників. Основні складові навчання персоналу - це стажування, перепідготовка та підвищення кваліфікації. З кожним роком на-вчання та підготовка працівників відбувається простіше і зручніше як для роботодавців, так і співробітників, адже є можливість проводити лекції, тре-нінги та курси за дистанційною формою. Також багато сучасних компаній, які створюють свої навчальні центри або сайти для виконання завдань і по-дальшого тестування.

Данну тему досліджували такі зарубіжні та вітчизняні науковці як: Бе-реснев Д. В., Дейнека А. В., Магура М. І., Одаренко Т. Є. та інші.

Метою статті є розгляд сучасних методів навчання персоналу та вияв-лення найбільш популярних серед різних країн.

Основними методами навчання на робочому місці є: лекції, коучинг, семінари і ротація. Але зараз вони виступають в якості доповнення, адже у сучасній практиці компаніями використовуються наступні методи організації процесу навчання: мозковий штурм, тренінги, метод кейсів, дистанційне нав-чання і т.д.

За статистичними даними «Сase-study» є одним із найбільш ефективних методів інноваційного навчання. Цей спосіб полягає у розгляді різних типів ситуацій при певних обставинах і вибір умов, що впливають на кінцевий ре-зультат. Також в зарубіжному досвіді використовуються такі методи, як: «Buddying», «Secondment» і «Shadowing». Навчання за методом «Shadowing» активно застосовується у Великобританії для навчання моло-дих фахівців без досвіду роботи, а також студентів вищих навчальних закла-дів та стажерів [1]. Схема навчання полягає в можливості стажера стати «тін-ню» більш досвідченого фахівця, спостерігаючи за процесом роботи і, вико-нуючи дрібні завдання. Такий спосіб допомагає ближче познайомитися з майбутньою посадою і побути частиною компанії. За даними досліджень, молоді спеціалісти розумніше приступають до роботи, так як більш реально оцінюють свої професійні якості та сили.

Прикладом успішної реалізації сучасних методів навчання може стати автомобільна компанія «Ford», яка в певний момент вирішила змінити стра-тегію, використовуючи не тільки традиційні методи, а й перераховані вище новинки, де задіялася робота в малих групах і зворотний зв'язок [2]. Резуль-татом таких змін стало поліпшення якості роботи співробітників і збільшення продажів компанії.

Отже, у зарубіжній практиці досить багато ефективних методів навчан-ня, тому варто використовувати їх в українських компаніях. Також важливо скласти бажані цілі, адже саме якісно підібрані методи ведуть за собою роз-виток і поліпшення діяльності організації. Таким чином, щоб бути конкурен-тоспроможною, компанія повинна вводити сучасні методи при підготовці програми навчання персоналу, використовуючи в практиці нові технології для удосконалення освітньої підготовки працівників.

Література:

1. Методи навчання співробітників на робочому місці URL: https://favorit.pro/articles/metody-obucheniya-sotrudnikov-na-rabochem-meste/ (дата звернення: 03.12.2020)

2. Як навчання персоналу впливає на можливості компанії? URL: https://bakertilly.ua/ru/news/id41536 (дата звернення: 03.12.2020)

________________ 

Науковий керівник: Петряєв Олексій Олександрович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота