ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТА ПЕРЕВАГИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ: ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТА ПЕРЕВАГИ

09.12.2020 18:17

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Резнік Дарина Вадимівна, студентка Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна


Сьогодні Інтернет став невід’ємною частиною взаємодії всіх суб’єктів господарювання, інструментом ведення та розвитку бізнесу. Успішне існування у сучасній реальності визначається, в основному, застосуванням як традиційного маркетингу, так і розробкою специфічних прийомів і засобів роботи в Інтернеті.

Інтернет-маркетинг – це вид маркетингу, що передбачає комплексне застосування методів та принципів як класичного маркетингу, так і інноваційні інструменти та технології у мережі Інтернет з метою задоволення запитів і потреб споживачів шляхом обміну задля отримання продавцем прибутку. Основною метою такого виду маркетингу є просування товарів та послуг в Інтернеті [4]. 

До основних напрямів оnline-маркетингу належать: медійна реклама, контекстна реклама, пошуковий маркетинг та SEO, SMM та SMO, е-mail маркетинг, вірусний маркетинг, партизанський маркетинг [2].

Реклама є одним із найважливіших інструментів в інтернет-маркетингу. Кожен споживач має можливість своєчасно отримувати інформацію щодо товару та купити його, не виходячи із дому. 

Мережа Інтернет дозволяє підприємству ефективно організовувати зворотний зв'язок зі споживачами, швидко вивчати потреби ринку, попит та пропозицію. Через це компанія може гнучко управляти власними маркетинговими планами та рекламними проектами [1]. 

Основними перевагами інтернет-маркетингу вважають: інтерактивність (Інтернет дає можливість прямо взаємодіяти зі споживачем: демонструвати перевагу товару, дізнаватися думку конкретного користувача, формувати репутацію компанії за допомогою відгуків, залучати нових клієнтів), персоналізацію (інтернет-маркетинг допомагає легко взаємодіяти саме з цільовою аудиторією) та доступність (реклама у мережі Інтернет є значно дешевшою за традиційну рекламу) [3]. 

Застосування інтернет-маркетингу спрямовано на економію коштів (на заробітній платі та на традиційній рекламі), а також на розширення діяльності компаній (можливий перехід на національний та міжнародний ринки). При цьому як великий, так і малий бізнес, мають майже однакові шанси в боротьбі за ринок. Інтернет-маркетинг дозволяє точніше оцінити ефективність реклами, кількість відвідувачів, їх інтереси, а також мотиви, які їх привели на сайт [5].

Отже, наразі інтернет-маркетинг набуває все більшої популярності, тому ігнорувати його просто неможливо. Ця сфера активно розвивається, попри економічні кризи та інші зовнішні і внутрішні фактори. Інтернет-маркетинг дозволяє значно здешевити витрати, розширити ринок збуту товарів шляхом захоплення нової аудиторії. А застосування сучасних методів реклами дозволяє також провести аналіз попиту на товар або послугу.

Література:

1. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Москва. 2003. 496 с.

2. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. № 4 (2). С. 64-74.

3. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. Навчальний посібник. Кіїв. 2011. 332 с.

4. Мозгова Г.В., Жара К.С. Систематизація інструментів маркетингової комунікаційної політики в Інтернеті. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2017. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5991 

5. Холмогоров В. Интернет-маркетинг: [краткий курс]. СПб. 2002. 271 с.

________________

Науковий керівник: Мозгова Галина Валентинівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота