ВПЛИВ УПАКОВКИ ТОВАРУ НА ПРОДАЖ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВПЛИВ УПАКОВКИ ТОВАРУ НА ПРОДАЖ

14.12.2020 17:03

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ключник Владислава Олегівна, студентка, Харківський національний університет


Зовнішній вигляд упаковки в умовах сучасного ринку - це один з важливих критеріїв, що визначає успіх продажу товару.

Спочатку завдання упаковки було однозначне - стати контейнером для продукту. Поряд з тим, щоб зберігати свіжість продукції або захищати її цілісність, упаковка є потужним інструментом сучасного маркетингу, який може дати Вам нові можливості для досягнення високих результатів у бізнесі. Саме тому багато виробників приділяють цьому питанню велику увагу.

Не дарма ж кажуть, що зустрічають по одягу. На прилавку може стояти хоч десять схожих продуктів, але, тільки оригінальна і красива упаковка виділить Ваш товар з усіх інших. І поки людина не знає, яка якість продукту всередині, не може спробувати його на смак, упаковка для покупця - аватар продукту. 65% споживачів купують новий продукт, тому що їм подобається упаковка (за даними глобального дослідження Packaging Matters, MeadWestvaco Corporation).

Це означає, що яким би якісним не був би сам товар, перший раз побачивши його на полицях, людина може не придбати його, якщо йому не сподобається зовнішній вигляд упаковки. В таких умовах приваблива упаковка - запорука високого рівня продажів. Тому дуже важливо грамотно подати свій товар покупцеві.

Всього сім секунд відвідувачеві торгового центру потрібно для вибору продукту. Щоб заволодіти увагою аудиторії, слід розробити дизайн бренду грамотно. Адже привабливість упаковки переконує покупця в тому, що вміст коробки, пакета або туби його не розчарує. Створення привабливою упаковки - це один з перших кроків до серця покупця. Не оступитися, роблячи цей крок, Вам допоможуть прості рекомендації:

1. Колір.

При виборі колірної гами необхідно виходити не тільки з того, який товар Ви продаєте, а й кому Ви його продаєте. Важливо пам'ятати, що колір - це один з найефективніших інструментів впливу на емоції людини:

• Яскраві кольори сприяють створенню невимушеної атмосфери

• Білий символізує чистоту і легкість

• Чорний викликає асоціації з силою, надійністю, контролем над ситуацією, а також дорожнечею (тому часто використовується модними брендами, зокрема Chanel і Gucci)

• Червоний колір - пристрасть, любов

• Жовтий символізує радість

• Зелений - це зростання і гармонія, близькість до природи. Крім того, у багатьох людей зелений колір викликає асоціації з екологічно чистими продуктами. (можна спостерігати на прикладах брендів Starbucks і Whole Foods).

2. Типографіка

Шрифт може бути простим або вишуканим, строгим або вільним, тонким або масивним - одним словом таким, яким Ви хочете його бачити. Головне, щоб він був зручний для сприйняття: стиль, колір і розмір шрифту слід підбирати так, щоб максимально полегшити покупцеві процес ознайомлення з інформацією про товар.

3. Будьте послідовним

Використовуйте ті ж кольори, шрифти та загальну концепцію для всіх продуктів бренду. Це допомагає чітко відокремити Ваші товари, створити одну стилістику і залучити нових споживачів.

4. Текстура. 

Опуклість, ефект об'єму, незвичайна поверхня (гладка, хвиляста, ребриста, груба і ін.) чи форма і вага (відчуття в руці) додають продукту привабливості і викликають інтерес. Як тільки людина бере товар в руки, щоб вивчити, вона вже на півдорозі до придбання.

5. Сторітеллінг. 

Це відмінний спосіб виділитися серед конкурентів. Справа в тому, що людей завжди приваблює історія. Якщо Ваша упаковка розповідає історію, це змушує покупця повертатися і купувати товар ще раз.

Наприклад, якщо Ви продаєте органічний продукт в екологічно чистій упаковці, створеної з перероблених матеріалів, розкажіть про це своїм споживачам і популяризуйте думку про турботу про навколишнє середовище.

Упаковка може також розповісти про особливості вашого товару, бренду або Вашої місії. Коли історія на упаковці відповідає назві бренду і дизайну, це точно збільшить продажі.

Висновок: Ви можете пропонувати товар найвищої якості за вигідною ціною, але якщо він захований в непривабливу упаковку, у Вас майже немає шансів на успіх. Правильно піднести продукт - це справжнє мистецтво, оволодівши яким, Ви відкриєте для себе вражаючі перспективи.

Список використаних джерел:

1. Как упаковка товара влияет на продажи? - URL: https://lpgenerator.ru/blog/2015/02/10/kak-upakovka-tovara-vliyaet-na-prodazhi/

2. Не рекламой единой: почему важна упаковка. - URL: https://sostav.ua/publication/ne-reklamoj-edinoj-pochemu-vazhna-upakovka-84671.html

3. 10 правил продающей упаковки. Как выделиться на полке супермаркета. - URL: https://secretmag.ru/business/methods/10-pravil-prodayushei-upakovki.htm

4. MUST HAVE для вашего продукта: как создать упаковку, которая будет вызывать эмоции?. - URL: https://linnikov.agency/blog/must-have-kak-sozdat-upakovku-kotoraya-budet-vyzyvat-emocii/#i-2

5. Почему хорошая упаковка это 50% успеха бизнеса. - URL: https://vc.ru/design/34884-pochemu-horoshaya-upakovka-eto-50-uspeha-biznesa

6. Какой должна быть упаковка товара, который точно захочется купить?. - URL: https://rb.ru/opinion/upakovka/

7. Почему важна упаковка для товара. - URL: https://print-city.com.ua/pochemu-vazhna-upakovka-dlya-tovara.html

8. Товар в упаковке — насколько упаковка важна? - URL:https://loveprint.com.ua/news/products-in-packaging/

9. Упаковка товара. Как успешно продать товар и выделиться среди конкурентов. - URL: https://promplace.ru/articles/upakovka-tovara-kak-uspeshno-prodat-tovar-i-videlitsya-sredi-konkurentov-54

10. Как цвет упаковки влияет на продажи продуктов питания. - URL: https://ubi-pack.com.ua/kak-tsvet-upakovki-vliyaet-na-prodazhi-produktov-pitaniya/

11. ТОП-3 элемента для упаковки, которые влияют на рост продаж. - URL: https://ubi-pack.com.ua/top-3-elementa-dlya-upakovki-kotoryie-vliyayut-na-rost-prodazh/

________________ 

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота