ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМА ЯК ОДИН ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМА ЯК ОДИН ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ

22.03.2021 21:33

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ляшко Ірина Ігорівна, кандидат наук з державного управління, доцент, Донецький державний університет управління, м. Маріуполь


В сучасних умовах у діяльності будь якої компанії роль інтерактивних засобів здійснення маркетингових заходів неухильно зростає. В своїй маркетинговій політиці компанії використовують різні стратегії розвитку. Однією із таких стратегій, що має активно використовуватись в ринкових умовах, є стратегія прямого маркетингу.

Відомо, що прямий маркетинг – це інтегрована маркетингова система, в якій використовується один або декілька засобів реклами з метою одержання реакції з боку споживача або здійснення угоди.

До сьогоднішнього часу застосовувались такі канали прямого маркетингу, як особистий продаж, продажі за каталогами, по телефону, телебачення, радіо, журнали, газети тощо. 

Але найбільш ефективним, на відміну від традиційних засобів, є Інтернет, як новітній канал прямого маркетингу [1, C. 14].

Слід наголосити, що одним з найбільш цінних інструментів прямого маркетингу є база даних покупців, що являє собою організований банк даних, що постійно наповнюється. Ці бази даних компанії можуть використовувати для визначення потенційних клієнтів, яким можна направити конкретну пропозицію. Створення бази даних може бути реалізовано шляхом формування списку розсилки новин веб – сайту. 

Якщо розглянути переваги і недоліки традиційних рекламних носіїв, можна зауважити, що Інтернет тут володіє більшістю переваг й позбавлений багатьох недолік останніх.

В той же час Інтернет як рекламна площадка володіє деякими принциповимиособливостями. Наприклад, використання таргетингу, як можливості вибірково показувати відвідувачам рекламні оголошення в залежності від регіону, часу і місця роботи.

Другою принциповою особливістю є можливість точного оперативного визначення ефективності рекламної кампанії, так як власникам сайту завжди доступна статистика показів рекламних оголошень, відгуків на них і поведінки відвідувача на сайті у випадку відгуку [2, C. 27].

Слід відмітити, що специфічною для Інтернету послугою є рекламні банерні мережі, як вид рекламних оголошень, що являє собою стандартний прямокутник із рекламною інформацією, яка може змінюватись при повторної завантаженні сторінки.

Отже, рекламна мережа – це єдиний центр збору і розміщення банерної реклами для багатьох веб – сайтів. Тобто існує якась фірма, яка резервує рекламну пощадку на серверах. Вона має штат рекламних агентів, які в змозі збирати банерну рекламу для розміщення на орендованих площах. Прибуток створюється тут за рахунок різниці між ціною банеру для кінцевого користувача і ціною орендованої площі для рекламної мережі.

Також важливою умовою успішної маркетингової кампанії є ретельне планування. Необхідно чітко визначити її цілі, визначити цільових покупців й ринку збуту, проробити елементи пропозиції, протестувати їх та встановити критерії вимірювання ефективності кампанії [3, C. 87].

В результаті проведеного дослідження можна зробити висновки, що користувачі Інтернету мають свої особливості: велика більшість з них володіє пластиковими картками, мобільними телефонами, автомобілями, домашніми комп’ютерами, планшетами. Тому соціальний рівень і рівень доходів користувачівдостатній для просування штучних товарів, тобто не дуже дорогих, технологічних товарів і послуг, що може суттєво знизити витрати при проведенні такої маркетингової кампанії.

Крім того, в Інтернеті є сукупність різних серверів, кожний з яких присвячений певній тематиці, має свою аудиторію і відвідуваність. Тому при плануванні маркетингової кампанії треба визначити список серверів, що більш підходять для обраної аудиторії. Тут головним критерієм при виборі місця в Інтернеті є якість аудиторії, а не відвідуваність [4, C. 217]

Також дуже ефективною реклама тут буде тільки в тому випадку, якщо можливо буде визначити веб – сервери, які відвідуватиме зацікавлена аудиторія. При цьому така ефективність за своїми кількісними характеристиками не буде уступати традиційній рекламі в друкованих виданнях.

Література:

1. Афанасьєва О.П. Інтернет маркетинг: конспект лекцій. Харків: ХДУХТ, 2017. 42 с.

2. Король І.В. Маркетингові комунікації: навч. – метод. посібник. Умань: Візаві, 2018. 191 с.

3. Маловичко С.В., Водяник М.О. Прямий маркетинг як спосіб індивідуалізації продажів.// Наук. вісник УНУ. Вип. 7. Ч. 2. 2016. С. 85-89.

4. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпро: УМСФ, 2016. 362 с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота