ТУРФІРМИ ЯК КАНАЛ КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ТУРИСТАМИ ТА ТУРИСТИЧНИМИ ОБ’ЄКТАМИ РЕГІОНУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ТУРФІРМИ ЯК КАНАЛ КОМУНІКАЦІЇ МІЖ ТУРИСТАМИ ТА ТУРИСТИЧНИМИ ОБ’ЄКТАМИ РЕГІОНУ

11.04.2021 15:45

[Секція 8. Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка]

Автор: Стукан Тетяна Миколаївна, молодший науковий співробітник, Херсонський державний аграрно-економічний університет


Сьогодні для розвитку туристичної сфери виникає необхідність у здійсненні промоції як по відношенню до діючих туристичних об’єктів, так і до новостворених. Тому виникає необхідність у визначенні ефективних та дієвих каналів комунікації. Зважаючи на стрімкий розвиток інтернет процесів та діджиталізації просувати туристичні об’єкти та продукти можна через туристичні фірми, соціальні мережі, створені інтернет платформи, електронні пошти. Кожен з перерахованих каналів є по своєму результативним, з локальною орієнтацією на свій сегмент туристів. Для загальної характеристики ефективності просування туристичних об’єктів були досліджені туристичні фірми з врахуванням особливостей внутрішнього регіонального туризму Херсонщини. В той же час, результативна промоція туристичних об’єктів через турфірми буде, перш за все, ефективна через здійснення туристичної реклами на всіх мас-медіа каналах. Туристична реклама в даному контексті виступає як засіб здійснення маркетингової політики турагенства з просування, посилення зв’язку між виробником і споживачем туристичного продукту. Рекламуючи туристичні об’єкти, турфірма публічно заявляє про свої можливості, які направлені на посилення попиту і збільшення реалізації. Завданням реклама туристичного продукту є не тільки поінформувати, але створити передумови для залучення туриста в туристичну поїздку, запевняє в надійності і безпечності маршруту, гарантує при цьому гарний відпочинок. 

Визначено, що для популяризації внутрішнього туризму Херсонської області доцільно обрати такий канал комунікації між туристом та туристичним об’єктом як туроператори. Туристичні оператори – це компанії діяльність яких направлена на організацію та забезпечення створення туристичного продукту, його просування, а також реалізація та надання туристичних послуг [1]. Нами виділено ряд туристичних агенцій діяльність, яких вже направлена на промоцію регіонального туризму саме на Херсонщині або на розвиток вітчизняного туризму, де йде представлення регіонального туристичного продукту.

На сьогодні вдалим прикладом серед туроператорів Херсонщини є компанія Finist Tour, яка має інтернет платформу, де відбувається популяризація внутрішнього туризму регіону через створення та продаж в’їздних турів регіоном. На платформі представлені туристичні об’єкти, які можна відвідати таких районів області як Каховський, Бериславський, Чаплинський, Генічеський та Голопристанський, а також міст Нова Каховка, Каховка, Берислав, Гола Пристань, Таврійськ та Херсон [5]. 

Локальний туристичний оператор Finist Tour розробив 6 напрямів в’їздних турів Херсонщиною, які зараз є популярними в плані представлення всього Таврійського краю [5]: екологічний тур «Таврійська Робінзонада»; історично-паломницький тур «Місцями козацької слави»; екологічний тур «Багатолика Таврія»; тур вихідного дня «На перехресті світів та цивілізацій»; винний тур «Подорож за таємницями вина»; соляна дорога.

Створені тури розкривають історичні, культурні, та природні надбання регіону, де завжди знайдуться цікаві аспекти як для українських, так і іноземних туристів. Охопленість території Херсонської області в’їзними турами становить 5 районі, 6 міст та 7 об’єднаних територіальних громад регіону. Вони поєднують в собі цілий комплекс інфраструктурних туристичних об’єктів Херсонщини та популяризують їх, спрямовують до сталого розвитку такі види туризму як зелений, внутрішній, рекреаційно-курортний, водний, сільський, екологічний, історико-культурний тощо. Місцевість запропонованих напрямів вона є й інвестиційно привабливою в плані розбудови та доповнення її новими перспективними інфраструктурними локаціями. 

За перспективним планом планується створення Лікувально-оздоровчого комплексу біля Лемурійського озера, який забезпечить процедури з лікарською глиною даного озера; Музею живої історії туристичного об’єкту «Олешківська Січ», де для туристів проводитимуться інтерактивні екскурсії, майстер-класи народних промислів та ремесел і низка інших об’єктів значення яких для області є не мало важливим.

Також діяльність ще одного туроператора, який процює на ринку надання туристичних послуг пов’язана з популяризацією та розвитком вітчизняного внутрішнього туризму є АНГА Тревел. Дане турагенство володіє досвідом роботи в реаліях забезпечення промоції внутрішнього туризму. На сьогодні їх інтернет платформа з реалізації туристичного продукту пропонує 63 екскурсії одного дня, 144 маршрути по Україні, які включають тури в Буковель, на шкільні канікули, в Карпати та по Закарпаттю, маршрут «Херсонщина вражає» тощо [6].

100% направленість на забезпечення розвитку внутрішнього туризму та його промоцію має Центр туризму ХерсON. Даний суб’єкт туристичної галузі пропонує для туристів тури вихідного дня по Україні, поїздки південною частиною країни, корпоративний відпочинок, міські екскурсії Херсонщиною та різного роду активності. Центр туризму ХерсON розробив понад 100 авторських турів, маршрутів, екскурсійних програм визначними місцями Херсонської області, України та з урахуванням туристичної специфіки нашої країни. Крім цього туристичне агентство забезпечує різного роду активності, які можна спробувати подорожуючи Херсонщиною. Центр туризму ХерсON також розробив прямі маршрути – тури вихідного дня для подорожей Херсонською областю для таких міст України: Запоріжжя, Одеса, Київ, Дніпро, Харків. Кращі тури та маршрути турагенства, які користуються попитом серед туристів є екскурсії до біосферного заповідника «Асканія-Нова» з виїздом в степ, до Актовського і Арбузинського каньйонів, до Херсонського Гранд Каньйону, відвідування єдиного історичного шато в Україні – «Шато Трубецького», рожеві озера, сафарі по бездоріжжю на Кінбурській косі, найбільша пустеля в Європі – Олешківські піски, прогулянка на байдарках, сап-бордах по плавням р. Дніпро, екскурсія «Херсон де масон» [7].

Також Центр туризму ХерсON активно працює в напрямі розвитку гастрономічного туризму Херсонщини. Турагенством розроблені такі маршрути, популярність, яких з кожним роком зростає. До переліку затребуваних гастрономічних і винних турів Півдня України відносять: Шато Трубецького, Устриці Скіфії, Лиманська коза – для любителів еко-продукції та крафтових сирів, екскурсія по виробництву та дегустація продукції заводу «Таврія», дегустація натуральних та екологічних вин без консервації із шато Курінь [7].

Турагенції Херсонщини сформували перелік 20 брендових місць регіону, локаційних маршрутів, які обов’язково слід відвідати приїхавши до області і наступного разу повернутися для того, щоб оцінити, а що ж змінилось. Тож кращі ТОП-20 ідей чим же зайнятися на Херсонщині: побувати на сафарі в Асканія-Нова або на Кінбурні; покупатися в гарячому джерелі; відвідати рожеві озера; виїхати на о. Джарилгач; зробити селфі з маяком; скуштувати сіль на Кінбурні; прогулятися пішохідною екскурсією по херсонським колоритним кварталам, дворикам, вуличкам та провулкам; побачити найбільший музейний експонат в Україні – скелет гігантського кита фінфала; наповнити флягу водою зі степового водоспаду; пробратися байдаркою крізь вузькі протоки херсонських джунглів; відвідати найбільшу у Європі пустелю – Олешківські піски; спуститися з найвищого бархану «Олешківських пісків на льодянці; з’їсти кавун; прогулятися історичним центром м. Херсон; кинути монету у колодязь фортеці; відвідати «Італію» в Херсоні; здійснити подорож довкола Херсона на яхті; відвідати Міжнародний театральний фестиваль «Мельпомена Таврії»; скуштувати варення з помідорів або зелених волоських горіхів. Як бачимо Херсонщина вона різноманітна насичена різними природними, культурними, історичними, гастрономічними локаціями, які спонукають туристів хоч раз, але відвідати їх. Тому турагенствам пропонується широке поле для розширення свої туристичних послуг, адже комбінація, поєднання не поєднуваного, креативність – це основна «фішка» внутрішнього туризму, адже споживаю перш за все треба дати емоцію яку він запам’ятає і чим яскравіша та неординарна вона буде, тим це буде перевагою суб’єкта туристичного бізнесу на своїми конкурентами.

З проведеного аналізу турагенцій Херсонщини бачимо локаційно широкий перелік турів, екскурсі та маршрутів, які вони пропонують, але в то же час для їх постійного розвитку на вдосконалення слід розширювати та удосконалювати туристичну інфраструктуру регіону для того щоб даний канал комунікації між турфірмою та туристом був більш ефективнішим. Регіон має вихід до морів, що є сприятливим середовищем для розведення марикультур, то це формує всі передумови для посилення роботи у напрямі розвитку мідійно-устричного напряму, тим самим призведе до створення ще одного маршруту в гастротуризмі, який буде затребуваний серед відвідувачів. Це в свою чергу стане однією з передумов виходу внутрішнього туризму регіону на якісно новий рівень.

Література:

1. Вільна енциклопедія «Вікіпедія» URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80 (дата звернення 17.03.2021).

2. Кирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Алєщенко Л.О. Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі. Економіка АПК. 2020. № 5, С. 45-55.

3. Офіційний сайт Державної служби статистики України URL: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2007/tyr/tyr_u/potoki2006_u.htm (дата звернення 17.03.2021).

4. Офіційний сайт компанії Finist Tour URL: https://finisttour.com/ (дата звернення 16.03.2021).

5. Офіційний сайт туристичного оператора Анга Тревел URL: https://anga.ua/pages/about/history.html (дата звернення 16.03.2021).

6. Офіційний сайт туристичного оператора Центр туризму ХерсON URL: https://khers-on.com/ua/ (дата звернення: 21.03.2021).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота