ВИКОРИСТАННЯ БЛАГОДІЙНОСТІ В БІЗНЕСІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ВИКОРИСТАННЯ БЛАГОДІЙНОСТІ В БІЗНЕСІ

07.05.2021 19:04

[Секція 1. Економіка, організація і управління підприємствами, галузями, комплексами]

Автор: Яцищук Артем Павлович, група ГРСс-2019, cпеціальність «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу», Університет Короля Данила


Представники великого бізнесу вже давно зрозуміли, що не можуть існувати поза суспільством. Вони все частіше долучаються до вирішення соціальних проблем. Компанії зрозуміли переваги соціальної проактивної позиції. Благодійність стала для них не одноразовим проявом доброти, а окремим напрямком стратегії розвитку. 

За даними дослідження, яке було проведене американською компанією Sirota Survey Intelligence, 55% споживачів у всьому світі готові платити більше за продукти та послуги соціально відповідальним компаніям.Крім того, за даними іншої дослідницької компанії Reputation Institute, 73% людей у всьому світі порекомендують такі товари та послуги своїм друзям та рідним. Доказом цього твердження, наприклад, можна вважати акцію "Помічник Санти" у кількох київських кав’ярнях та ресторанах. Зокрема, продаж благодійних десертів у кафе BlackBerry, кошти з яких йшли на допомогу підопічним фонду "Запорука", виріс на 15% [1].

Соціальна відповідальність бізнесу потроху приживається на нашій землі. І багато компаній використовують благодійність, розраховуючи отримати додаткову конкурентну перевагу.Тільки неправильно використовують. Стандартна ситуація - "ви нам що-небудь дайте, а ми потім будемо хороші і віддамо частину грошей". 

Зауважте - в цьому випадку компанія не збирається жертвувати свої гроші. А планує бути хорошою за наш рахунок.

Роберт Чалдини експериментував із закликом до повторного використання рушників в готелях. На початку поширили повідомлення, що частина зекономлених грошей буде направлена організації по захисту навколишнього середовища. І нічого не сталося. Відсоток повторно використовуваних рушників залишився колишнім.З точки зору покупців готель нічого не пропонував. Навпаки, прямо вказував, що перший крок повинні зробити клієнти. Принцип взаємної благодійності потребує іншої послідовності дій.Коли в номерах розклали картки , які розповідають, що готель вже передав гроші організації по захисту навколишнього середовища і зробив це від імені своїх гостей - частота повторного використання рушників зросла на 45% [2].

Участь компаній у благодійних проектах покращує їхню репутацію, демонструє їх надійність, а довготривала підтримка благодійних програм  стає показником стабільності та сталого фінансового благополуччя. Висвітлення в ЗМІ може посилити відчуття співробітників, що вони зробили хороший вибір.

Відвідувачі сайту компанії бачать, ту діяльність в якій вона приймає участь. Недарма рейтинги компаній з найкращою репутацією у корпоративно-соціальній відповідальності очолюють такі гіганти як Microsoft, Google, BMW. 

Багато людей хочуть волонтерити або допомагати у зборі коштів. Інколи вони не можуть знайти час через власну зайнятість або ж просто бояться спробувати. Участь у благодійній діяльності всієї компанії дозволяє співробітникам робити речі, через які вони не відчуватимуть, що забирають час на своїй роботі для допомоги іншим.

Згідно з дослідженнями, 80% співробітників пишаються тим, що працюють у соціально відповідальній компанії, а 92% визначають програми благодійності як "важливі" або "дуже важливі" [1].

Причетність працівників до втілення таких проектів сприяє створенню спільних цінностей працівника та компанії. 

Під час збору коштів чи інших активностей співробітники можуть працювати з підрозділами та в командних середовищах поза межами своїх безпосередніх робочих груп.

Можливість ділитися досягненнями може принести користь компанії на багатьох рівнях. Відвідувачі сайтів бачать, яку діяльність здійснює фірма. Висвітлення в ЗМІ може посилити відчуття співробітників, що вони зробили хороший вибір.Наприклад, у рамках соціального проекту "Разом за природу", який реалізовується разом із "Моршинською", у Карпатах висадили тисячі дерев. Про це написали ледь не у всіх ЗМІ країни [1].

Говорячи про користь, ми не можем забувати і про ризики.Нецільове витрачання коштів – один із найпоширеніших страхів. Проте варто розуміти, що благодійність має бути системною і це відповідальна робота. Тут все, як у бізнесі: потрібно зафіксувати цілі та терміни реалізації, визначити необхідні ресурси і показники ефективності тощо. Дати гроші на благодійність і вважати, що справу зроблено, – помилка. 

Компанія серйозно підходить до вибору бізнес-партнера, так само має бути і з вибором партнера у громадському секторі. Є ризик зіткнутися з потоком прохачів після того, як фірму визнають соціально активною. Аби цього уникнути, необхідно обрати один чи кілька чітко окреслених напрямків допомоги, а також благодійні організації, які мають досвід у цій сфері.

Список використанних джерел:

1. Як благодійність стає частиною корпоративної культури Оніпко Н. [Електронний ресурс] URL: https://probono.org.ua/zaporuka_aimm-group.

2. [Електронний ресурс] Арріллага-Андрессен Л. Благодійність 2.0. Змінюй світ ефективно.

________________ 

Науковий керівник: Кравчук Роман Сергійович, викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, Університет Короля Данила



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота