ІНТЕРАКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ LEARNINGAPPS ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

ІНТЕРАКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ LEARNINGAPPS ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

13.07.2022 20:33

[4. Педагогічні науки]

Автор: Стеценко Олена Олексіївна, викладач економічних дисциплін, ВСП «Хорольський агропромисловий фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету»


Інтерактивні завдання – невід’ємна частина сучасного навчання, що дає змогу викладачам та здобувачам освіти отримувати певну інформацію систематизовано, мобільно та зручно, з використанням інноваційних технологій у навчанні, зокрема й у процесі вивчення різних дисциплін.

Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що освітній процес в навчальних закладах відбувається за умови активної та постійної взаємодії всіх учасників навчального процесу, тобто і здобувач освіти, і викладач є рівноправними суб’єктами навчання. Це співнавчання та взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці). Слово «інтерактив» прийшло до нас від слова «interact», де «inter» – взаємний і «act» – діяти. Отже, інтерактивніть – це здатність до взаємодії, діалогу. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має чітку, визначену, передбачувану мету – створити умови навчання, за яких кожен здобувач освіти відчуває свою успішність, індивідуальність, інтелектуальну спроможність.

На сьогоднішній день набуває популярності використання інтернет-сервісів для створення цікавих дидактичних матеріалів з будь-якої теми з використанням текстів, зображень, відео та аудіо файлів, у тому числі інтерактивних. Дані сервіси стають зручним інструментом для створення електронного  супроводу  заняття або дистанційного курсу. Вони дають можливість зібрати всі необхідні ресурси заняття: файли, веб-сайти, google документи, вбудувати потрібні файли та он-лайнові вправи. Створені завдання можна розмістити в блозі, отримавши відповідний код, створити до уроку QR-код, який можна надіслати та розмістити в соціальних мережах.

LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використання і на заняттях, і позаурочний час.

Сервіс LearningАpps.org є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор LearningАpps.org призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних  дисциплін, за допомогою яких здобувачі освіти можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Дуже важливо, що користуватися створеними продуктами може кожний. Є можливість співпрацювати з колегами не тільки свого навчального закладу, але і всього світу, використовуючи Інтернет. Також є можливість вбудовувати завдання на html сторінку. Процес створення вправ дуже простий та цікавий. Сервіс відкриває великі можливості для різноманітності дидактичних завдань. Кожний учасник процесу може використовувати розробки своїх колег, використовуючи величезний банк розробок користувачів сервісу та ділитися своїми авторськими продуктами. Є також можливість використовувати ілюстративні, відео- та аудіо-матеріали. Створені завдання образні, барвисті і легко запам’ятовуються. Автори завжди мають можливість використовувати функцію «повернутись та виправити». Є можливість виправлення помилок.

Інтерактивні вправи сервісу Learning Apps.org широко використовуються для актуалізації знань, закріплення матеріалу, контролю знань на заняттях  з дисципліни «Бухгалтерський облік», для домашньої роботи,  додаткових занять. Під час дистанційного навчання використання сервісу LearningApps.org  також має позитивний результат. Система надає посилання для вбудови вправи, яким можна поділитися зі студентами у Viber, Messenger, Google classroom тощо, а також QR-код, який можна скопіювати і вставити в документ. У дистанційний курс, створений в LMS Moodle, інтерактивна вправа може бути включена як ресурс URL (веб-посилання) з переходом на оригінальний сайт для виконання вправи, або безпосередньо вбудована в один з ресурсів, реалізованих як HTML-документи (Книга або Сторінка). Можна скористатися ще одним способом Використати вправу – експорт в SCORM-пакет. Використання такого виду діяльності, який легко й органічно інтегрується в будь-який дистанційний курс, уже дозволяє задіяти для нього усі передбачені в LMS Moodle інструменти ефективного контролю за виконанням, зокрема, «Включити стеження за виконанням» та «Дозволити доступ за умовою». Для SCORM-пакета уже можна визначити необхідну оцінку згідно з шкалою оцінювання передбачених курсом видів діяльності відповідного до його вагового коефіцієнта, незалежно від способу оцінювання конкретної вправи, який передбачений на платформі LearningАpps. Отримана оцінка може бути критерієм виконання завдання і умовою доступу до інших активних видів діяльності курсу, а також враховуватися у підсумку за курс, в разі застосування накопичувальної системи.  

Методичне призначення вправ різне:

• навчальні;

• інформаційно-пошукові;

• демонстраційні;

• контролюючі;

• навчально-ігрові та інші.

Практикуючи використання інтерактивних вправ сервісу Learning Apps.org , спостерігається підвищення мотивації здобувачів освіти до вивчення дисципліни «Бухгалтерський облік», зняття напруги у здобувачів освіти під час заняття, страх здобувачів освіти припуститися помилки. Найбільш цікавими для підлітків, згідно їх вподобань, виступають вправи – «кросворд», «фрагменти зображення», «заповни пропуски», «вгадай слово», « скачки». Використання даного сервісу в мережі Інтернет на занятті дозволяє зробити процес навчання інтерактивним, більш мобільним, диференційованим, індивідуальним.

Сервіс LearningApps.org  і його інтерактивні вправи особливо привабливі, тому що дозволяють отримати результати практично відразу після закінчення виконання вправи. Інтерактивні навчальні завдання сприяють підвищенню рівня інформаційної та комунікативної грамотності викладача  і здобувачів освіти і спрямовані на вирішення найважливішого завдання освіти – навчити випускника навчального закладу плідно трудитися в світі глобальної інформатизації,  а в зв’язку з світовим карантином, військовим станом в Україні і переході закладів освіти на дистанційне навчання, є дуже актуальним. 

Література:

1. LearningApps.org [Електронний ресурс]: [Веб-сайт].. – 2018 – Режим доступу до сайту: https://learningapps.org 

2. Аман І.С. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps / І.С.Аман [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.htm

3. Брончук Ю. В. Методика використання сервісу LearningApps для створення інтерактивних навчальних додатків/ Ю. В. Брончук. // Методичний вісник. Інформаційно-методичний збірник. – Рівне, 2017. – №1. – С. 40-46.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота