Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

31.05.2018 10:47

ПЕРЕВАГИ PRODUCT PLACEMENT ПЕРЕД ТРАДИЦІЙНОЮ РЕКЛАМОЮ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Культенкo Валерія Олександрівна, студенткa, 3 курсу групи БФКБ 1–15 нaпряму пiдгoтoвки «Бaнкiвськa спрaвa» Черкaський iнститут ДВНЗ "Унiверситет бaнкiвськoї спрaви", м. Черкаси, Україна

Відкрити тези доповіді »

25.05.2018 14:35

СУЧАСНИЙ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Манжос Ельвіра Олександрівна, старший викладач кафедри української та іноземних мов, Вінницький національний аграрний університет, Україна

Відкрити тези доповіді »

29.05.2018 19:02

ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО ЧАСУ ПЕРСОНАЛУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Третьякова Марія Олегівна, студентка, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

25 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 28

Подати заявку

Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Вісімдесят треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-02-2024

Вісімдесят четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
26-03-2024

Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
25-04-2024