Секція 3. Маркетинг - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

18.11.2016 10:32

ROLE AND NECESSITY OF THE USE OF MARKETING RESEARCH OF ENTERPRISE PRODUCT

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Minyailo Yana Vasilivna, Kyiv National University of Technologies and Design

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 14:55

СУЧАСНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Собчук Наталія Вікторівна, студент, спеціальність «Міжнародна економіка», Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 15:23

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НОВИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Вишневська Анна Василівна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 16:00

ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Киришко Любов Сергіївна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 15:33

НОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці; Кленова Анастасія Олегівна, студент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ, м. Чернівці

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 16:10

НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕКЛАМІ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Любківська Галина Василівна, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Відкрити тези доповіді »

21.11.2016 08:33

ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Островська Ірина Василівна, студентка Національного авіаційного університету

Відкрити тези доповіді »

11.11.2016 16:14

ЕСТЕТИЧНІ ВИМОГИ ДО МАРКУВАННЯ ТА УПАКОВКИ ТОВАРІВ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Рубаняк Анастасія, студентка 236 групи д.ф.н., Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Любківська Галина, старший викладач кафедри товарознавства та маркетингу Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Відкрити тези доповіді »

22.11.2016 11:52

БРЕНДИНГ МІСТА У ТУРИЗМІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Смирнов Ігор Георгійович, доктор географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

25 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 28

Подати заявку

Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Вісімдесят треті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-02-2024

Вісімдесят четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
26-03-2024

Вісімдесят п'яті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
25-04-2024