Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

24.02.2018 09:55

МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Дерев'янченко Тетяна Єгорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Відкрити тези доповіді »

25.01.2018 13:52

РЕКЛАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Кісіль Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» Криворізький економічний інститут

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесяті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2021

До початку конференції залишилось днів 7

Подати заявку

Конференції

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


П’ятдесят дев'яті економіко-правові дискусії
28-09-2021

Шістдесяті економіко-правові дискусії
27-10-2021