Секція 3. Маркетинг - Наукова спільнота

Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

07.12.2018 23:28

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Волкова Наталія Вікторівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки та управління національним господарством, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Шибун Марина Олександрівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Відкрити тези доповіді »

28.12.2018 15:56

ГЕНДЕРНЕ ПИТАННЯ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ НАУКОВЦІВ SCIENTIFIC SOCIAL COMMUNITY

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лавренко Валерія Сергіївна, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

Відкрити тези доповіді »

07.12.2018 22:56

SWOT-АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Чобан Анастасія Олександрівна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Відкрити тези доповіді »

07.12.2018 23:03

СУЧАСНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Серебрянська Олена Андріївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Відкрити тези доповіді »

28.12.2018 16:34

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ АСПЕКТІВ АСОРТИМЕНТУ НА РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Марчук Анастасія Олександрівна, аспірант, асистент кафедри «Маркетинг», Таврійський державний агротехнологічний університет

Відкрити тези доповіді »

18.12.2018 10:30

МЕРЧАНДАЙЗИНГ КАК СПОСОБ УВЕЛИЧЕНИЯ ПРОДАЖ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Резник Дарина Вадимовна, студентка Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

27 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 40

Подати заявку

Конференції

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
28-07-2022

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-09-2022