Секція 3. Маркетинг - Наукова спільнота

Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

28.10.2019 12:02

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум

Відкрити тези доповіді »

22.10.2019 10:01

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ АНАЛІЗУ ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Угоднікова Олена Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри Туризму та готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова; Євлакова Єлизавета Сергіївна, бакалавр кафедри Туризму та готельного господарства Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

27 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 40

Подати заявку

Конференції

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
28-07-2022

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-09-2022