Секція 3. Маркетинг - Наукова спільнота

Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

18.11.2019 14:04

МУЗИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Гнатченко Олена Володимирівна, магістр, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

Відкрити тези доповіді »

23.11.2019 17:52

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Курячей Анастасія Андріївна, студентка ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна; Галіщук Станіслав Дмитрович, студент ІV курсу, економічного факультету, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Україна

Відкрити тези доповіді »

21.11.2019 12:48

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ БРЕНДІНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Маркова Аліна Сергіївна, студент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

25.11.2019 10:09

ЛІНКБЕЙТІНГ, ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Халєєва Марія Вячеславівна, студентка, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

27 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 41

Подати заявку

Конференції

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
28-07-2022

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-09-2022