Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

25.11.2020 14:57

СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Коноваленко Анастасія Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Таврійський державний агротехнологічний університет ім. Д. Моторного

Відкрити тези доповіді »

24.11.2020 10:37

РЕКЛАМА ЯК ОСНОВНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ЛЮДИНУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Микиша Анна Дмитрівна, студентка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

17.11.2020 14:03

АНАЛІЗ СУТНОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Проскурніна Надія Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця; Михайлова Юлія Олексіївна, магістрант 2 року навчання, факультету міжнародних економічних відносин Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця

Відкрити тези доповіді »

26.11.2020 17:28

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Волошенюк Людмила Анатоліївна, студентка ІІІ курсу, групи ЕЕП-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

26.11.2020 17:36

ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Волошенюк Людмила Анатоліївна, студентка ІІІ курсу, групи ЕЕП-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

24.11.2020 10:24

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ СТРАТЕГІЇ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Ковальчук Вадим Ігорович, студент III курсу, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

20.11.2020 11:15

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Лук'яненко Ірина Олександрівна, студентка 3 курсу групи ЕЕПвн-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

20.11.2020 11:04

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Острожинська Юлія Олександрівна, студентка ІІІ курсу групи ОПД-31, спеціальності 071 «Облік і оподаткування», Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

П’ятдесят дев'яті економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

28 вересня 2021

До початку конференції залишилось днів 3

Подати заявку

Конференції

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


П’ятдесят восьмі економіко-правові дискусії
24-06-2021

П’ятдесят дев'яті економіко-правові дискусії
28-09-2021