Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Секція 3. Маркетинг

25.11.2020 14:57

СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕКОЮ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Коноваленко Анастасія Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Таврійський державний агротехнологічний університет ім. Д. Моторного

Відкрити тези доповіді »

24.11.2020 10:37

РЕКЛАМА ЯК ОСНОВНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ЛЮДИНУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Микиша Анна Дмитрівна, студентка, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Відкрити тези доповіді »

17.11.2020 14:03

АНАЛІЗ СУТНОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Проскурніна Надія Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця; Михайлова Юлія Олексіївна, магістрант 2 року навчання, факультету міжнародних економічних відносин Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця

Відкрити тези доповіді »

26.11.2020 17:28

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Волошенюк Людмила Анатоліївна, студентка ІІІ курсу, групи ЕЕП-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

26.11.2020 17:36

ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Волошенюк Людмила Анатоліївна, студентка ІІІ курсу, групи ЕЕП-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

24.11.2020 10:24

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ СТРАТЕГІЇ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Ковальчук Вадим Ігорович, студент III курсу, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

20.11.2020 11:15

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Лук'яненко Ірина Олександрівна, студентка 3 курсу групи ЕЕПвн-31, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

20.11.2020 11:04

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ціхановська Олена Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету; Острожинська Юлія Олександрівна, студентка ІІІ курсу групи ОПД-31, спеціальності 071 «Облік і оподаткування», Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

П’ятдесят восьмі економіко-правові дискусії

Термін подання матеріалів

24 червня 2021

До початку конференції залишилось днів 10

Подати заявку

Конференції

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

Календар


П’ятдесят сьомі економіко-правові дискусії
26-05-2021

П’ятдесят восьмі економіко-правові дискусії
24-06-2021