Секція 3. Маркетинг - Наукова спільнота

Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

18.03.2021 21:24

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ТА ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЇ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Єременко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Донецький державний університет управління

Відкрити тези доповіді »

22.03.2021 21:33

ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМА ЯК ОДИН ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Ляшко Ірина Ігорівна, кандидат наук з державного управління, доцент, Донецький державний університет управління, м. Маріуполь

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

27 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 41

Подати заявку

Конференції

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
28-07-2022

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-09-2022