Секція 3. Маркетинг - Наукова спільнота

Вас вітає Наукова спільнота!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2014

Секція 3. Маркетинг

15.04.2016 15:46

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Савченко Сергій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки НТУУ “КПІ”; Боровських Марина Олексіївна, студентка 3 курсу кафедри промислового маркетингу НТУУ “КПІ”

Відкрити тези доповіді »

12.04.2016 19:45

ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ, ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

[Секція 3. Маркетинг]

Автор: Хасан Алі Аль-Абабнех, кандидат технічних наук, аспірант кафедри міжнародної економіки Національного авіаційного університету, м. Київ, Україна

Відкрити тези доповіді »

Приймаються тези доповідей міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему:

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки

Термін подання матеріалів

27 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 47

Подати заявку

Конференції

Конференції 2022

Конференції 2021

Конференції 2020

Конференції 2019

Конференції 2018

Конференції 2017

Конференції 2016

Конференції 2015

Конференції 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота

Календар


Шістдесят сьомі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
28-07-2022

Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки
27-09-2022