ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ, ЩО ЗАДОВОЛЬНЯЮТЬ ВИРОБНИКИ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ, ЩО ЗАДОВОЛЬНЯЮТЬ ВИРОБНИКИ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ

15.11.2014 15:25

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Кошова Анна Володимирівна, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету


Потреби – це необхідність у чомусь, бажання володіти певними речами, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним. Людина прагне задовольнити якнайбільше своїх потреб. [1]

Одним з перших дослідників, що досліджував складний світ потреб і їхній вплив на мотивацію трудової діяльності, був Абрахам Маслоу. (Рис.1)




Саме орієнтуючись на цю класифікацію виробники створюють товари.

Мобільний телефон — це малогабаритний кишеньковий телефоний аппарат мобільного зв’язку. З розвитком суспільства та відносин в ньому, люди все більше потребували спілкування один з одним. Адже листування та інші старі методі були не зручними та і сам процес обміну інформацією був довготривалим. Тому щоб полегшити цей процес люди почали задумуватись над пристроями, що будуть передавати інформацію за допомогою радіохвиль. Так і виникли перші телефони. В результаті, процес спілкування став набагато простішим, адже тепер можна було обмінюватись інформацією на досить великій відстані. [2]

Можна сказати, що на початку телефони задовольняли в основному соціальні потреби. Проте, останнім часом мобільна мережа почала стрімко розвиватися, розповсюдження мобільних телефонів швидко пішло в гору. З розвитком науково-технічного прогресу , компанії, що створювали мобільні телефони, стали освоювати нові функції, представляючи нові телефони з унікальними можливостями. Тому на даному етапі розвитку людства телефони стали незамінною річчю в нашому житті і стали не лише задовольняти ті потреби людини, що були поставлені на самому початку, перед створенням цього апарату. Наприклад, сьогодні за допомогою телефону можна замовити їжу, що є однією з головних потреб в людини та відноситься до фізіологічних згідно ієрархії потреб за Маслоу. Також теперішній час телефон є і засобом вираження, адже серед усього їхнього різноманіття кожен хоче мати собі чим новіший та функціональні ший  зарекомендувати себе серед знайомих як найкраще та як найвигідніше. Ну і також, зараз дуже важко досягти висот в житті, тому можна важчати, що телефони набагато полегшують задоволення такої потреби як самореалізація. [3]

Отже, розуміючи всю важливість телефону в сучасному людському житті, виробники  намагаються не втрачати ні хвилини. За останні роки на світовому ринку сформувалось чимало підприємств, що займаються виготовленням мобільних телефонів. Виробники зберегли основну функцію телефону – передача інформації. Проте вони намагається додати все більше нових функцій до телефону, адже багато людей вважають, що чим телефон новіший, функціональніший та дорожчий, тим він модніший, та тим краще та вигідніше виглядає його власник серед свого оточення. Постійне удосконалення і збільшення кількості функцій дозволяє виробникам мобільних телефонів не тільки задовольняти різні рівні потреб споживачів, але й значно підвищувати ціну виробів та збільшувати свій рівень прибутковості. 




Список використаних джерел:

1. Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф.Котлер -М., 1995.

2. Соловйов, Б.А. Потреби. Ринок. Попит/ Б.А. Соловйов - М., 2003. 

3. Фейдимен, Дж.  Абрахам Маслоу і психологія самоактуалізації / Дж. Фейдимен, Р. Фрейгер. - М., 1994.

_________________________

Науковий керівник: Каправий Володимир Васильович, кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота