ІННОВАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ІННОВАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

28.11.2014 22:52

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Гончарова Марина Олександрівна, студентка, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»


Інновації завжди мали значний вплив на успіх фірми, а саме на їхню здатність до конкурентних переваг. Однією з основних стратегій підвищення конкурентоспроможності є інноваційний маркетинг. Незалежно від стану економіки (глибока криза чи підйом), фірми будуть витрати значні на впровадження інновацій, хоча вони і потребують значних витрат з боку підприємства. 

Прикладом цього можуть бути світові компанії наведені в таблиці 1 [1].

Таблиця 1 - Рейтинг найбільш інноваційних компаній у світі




Концепція інноваційного розвитку активно досліджується впрацях таких  вітчизняних і закордонних вчених : Ю.В. Шленова, В.Г. Мединського, Р.А. Фатхутдінова, Й. Шумпетера.

Для більш повного розуміння впливу інновацій на здатність фірми до конкурентних переваг, треба розібратися у сутності терміну. Інновації у вузькому розумінні – це об'єкти впровадження чи процес, що веде до появи чогось нового, або в широкому нововведення в галузі техніки, технології, організації праці або управління, засноване на використанні досягнень науки і передового досвіду; кінцевий результат інноваційної діяльності.

Виділяють три групи технологій – базові, провідні і ключові. До базових технологій належать технології які відомі всім фірмам, не є таємницею, а отже не впливають на конкурентні переваги. Провідні технології у поєднані з ключовими технологіями складають рівень конкурентних переваг. Ключові технології дають можливість робити свої товари на порядок вищими чим в конкурентів, а саме через ціновий фактор наш товар дешевший, або зробити його кращим. Найважливіша є саме провідна технологія, бо саме вони слугують зміні основних технологій якими користується дана фірма і їхні конкуренти. Саме провідні технології дають шанс для принципових змін в галузі [2].

До базових технологій виготовлення можна віднести традиційні технології, що реалізуються завдяки типовим технологічним процесам виготовлення деталей, складання заготовок, а також технології виготовлення та обробки матеріалів, що суттєво впливають на споживчі властивості.

Ключові і провідні технології виготовлення виробів в ринкових умовах з’являються, або як результат науково-дослідних розробок з наступною імплементацією у виробництво, або як реакція на зміну уподобань споживачів щодо певних якісних характеристик товарів.

Отже, інновації відіграють важливу роль в становленні фірми на ринку, здатності її до конкурентоспроможності, вони наче слугують своєрідним двигуном.  




Список використаної літератури:

1. Інновації як джерело конкурентної переваги, інновації в маркетингу: теорія і практика. [електронний ресурс].– режим доступу : URL : http://unf.tneu.edu.ua/ua/unftest/images/zbirnuk_tez_2013.pdf. – Назва з екрана.

2. Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірми в умовах монополістичної конкуренції. [електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://km.fem.sumdu.edu.ua/images/stories/nauka/miim2012_tezy.pdf. – Назва з екрана.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота