КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ З ЗОВНІШНІМИ ПАРТНЕРАМИ: ПРИЧИНИ РОЗРОБЛЕННЯ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ З ЗОВНІШНІМИ ПАРТНЕРАМИ: ПРИЧИНИ РОЗРОБЛЕННЯ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ

01.12.2015 21:14

[Секция 2. Менеджмент]

Автор: Окань Леся Юріївна, студентка, Національний університет «Львівська політехніка»; Передало Христина Станіславівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»


На сьогодні комунікації є одним із найважливіших ключових елементів успішної діяльності будь-якого підприємства. Тому, першочерговим завданням сучасного бізнесу є їх ефективне організування, реалізація та побудова системи управління ними. 

Існують різні поняття даної категорії: комунікації, комунікаційний процес, комплекс комунікацій тощо. Загалом відомо, що комунікації – це передача інформації одним суб’єктом іншому з метою висвітлення її сутності, представлення, озвучення, бажання отримати зворотну відповідь тощо. Часто комунікації ототожнюються з комунікаційним процесом, який представляє собою обмін інформацією між різними суб’єктами, та під яким розуміють поетапне доведення повідомлення до слухача з урахуванням зворотного зв’язку за допомогою складових елементів його реалізації для досягнення цілей та розв’язання проблем. У свою чергу, комплекс комунікацій – це сукупність заходів, що формують в єдину систему взаємодії способи, засоби та прийоми  здійснення комунікаційних процесів суб’єктами, що передають інформацію, критерії якості з метою забезпечення поточних та стратегічних цілей організації.

Найчастіше причиною низької ефективності комунікації є ігнорування факту, що комунікація – це обмін, у якому кожному з учасників належить активна роль [1]. 

Основними проблемами комунікаційного процесу в організації з міжнародними суб’єктами є: відсутність уніфікованої системи здійснення комунікаційних зв’язків для усіх суб’єктів;  дублювання інформації, повторюваність операцій; наявність культурних особливостей, мовних та національних відмінностей між контрагентами під час здійснення комунікаційного процесу, що створюють додаткові бар’єри у спілкуванні. 

Для підвищення рівня ефективності комунікацій працівників підприємства з зовнішніми партнерами доцільно спершу виокремити основні цільові групи, з якими обмінюється організація інформацією. До них варто віднести клієнтів, конкурентів, постачальників, банківські установи, державні органи, консульства тощо. Наступним кроком буде формування поетапного процесу комунікацій до кожної з цих груп.  Таки дії дозволять ґрунтовніше здійснювати дослідження та проводити аналіз ефективності комунікаційних процесів в організації. 

Важливе значення при формуванні комплексу комунікацій з врахуванням різних цільових груп є розроблення критеріїв якості комунікаційних процесів для кожної з них та регламентовані процедури їх ведення. Також, слід пам’ятати, що при здійсненні комунікацій із зовнішніми партнерами, постачальниками, клієнтами, конкурентами, державними організаціями, фінансово-кредитними установами тощо, основним завданням є організація взаємодії із усіма суб’єктами системи для забезпечення ефективної діяльності щодо формування попиту, просування продукції на ринку та налагодження бізнес-зв’язків.

Отже, формуючи модель комплексу комунікацій в розрізі зовнішніх цільових груп, організація зможе створити налагоджену систему обміну інформацією, усунути чи нівелювати вищенаведені проблеми, підвищити ефективність комунікаційних зв’язків в досягненні своїх стратегічних цілей.




Література:

1. Двуліт З. Основні вимоги до комунікаційного процесу в сучасних умовах ведення бізнесу / З. Двуліт // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер.: Економіка і управління. - 2014. - Вип. 30. - С. 197-204. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpdetut_eiu_2014_30_22.pdf. 





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота