ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

15.04.2016 15:46

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Савченко Сергій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки НТУУ “КПІ”; Боровських Марина Олексіївна, студентка 3 курсу кафедри промислового маркетингу НТУУ “КПІ”


УДК 331.5

В сучасних умовах господарювання кожне підприємство, щоб займати успішні позиції на ринку має організувати злагоджену роботу працівників компанії. Для того, щоб персонал видавав якісний кінцевий результат необхідний кваліфікований підбір персоналу, чітка структуризація обов’язків, поділ на окремі відділи та контроль над виконанням поставлених завдань. 

На сьогоднішній день, на комерційних та державних підприємствах вищенаведені обов’язки, що пов’язані з пошуком, залученням, підбором і найманням персоналу на роботу виконують відділи кадрів або їх ще називають HR-відділи (від англ. humanresource – людський ресурс). У свою чергу, для ефективної роботи цих відділів, HR-працівники почали використовувати елементи маркетингової діяльності, так званий “маркетинг персоналу”, що включає в себе:аналіз персоналу, визначення потреби, доборі і оцінці персоналу, його навчанні, розвитку, збереженні та стимулюванні до високопродуктивної праці (у разі потреби – звільненні працівників). Саме застосування маркетингових методів дає змогу встановити необхідний якісний і кількісний склад персоналу на заданий період часу та акцентувати увагу на особистих якостях майбутніх працівників та оптимальному поєднанні рівня їх кваліфікації та кількості.

Для злагодженості та ефективності роботи HR-відділу пропоную чіткий план маркетингових дій для їх реалізації в галузі персоналу.




Керуючись вищенаведеними етапами, з метою кращого задоволення кадрових потреб в компанії, вважаю за доцільне впровадження їх на підприємствах України. Комплексна їх реалізація зміцнить конкурентні позиції конкретного підприємства в певній галузі.




Література:

1. Колпаков В. М. Маркетинг персоналу:Навч. посіб. для студентів серед. і вищ. навч. закл- К.: МАУП, 2006 – 5 с.;

2. Петрова І. Л. Сучасні технології маркетингу на ринку праці/ І. Л. Петрова, І. В. Терон// Менеджмент та маркетинг в бізнесі ХХІ століття Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vzuk/2008_18/ tom_2/169_180.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота