ЗМІНИ ЯК ОСНОВА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ЗМІНИ ЯК ОСНОВА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ

26.05.2017 15:30

[Секция 2. Менеджмент]

Автор: Кiлiмнiк Iван Анатолiйович, студент, Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи»; Ізюмцева Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи»


Організаційний розвиток сучасного підприємства пов'язаний зі змінами взаємодії цього підприємства з іншими підприємствами. Покращення рівня організації залежить від здатності адаптуватись та змінюватися у відповідності до змін в зовнішньому середовищі. Найуспішніші підприємства не пристосовуються до зовнішнього середовища, вони активно діють, створюючи при цьому максимально зручне оточення для себе [2].  

Під впливом факторів зовнішнього середовища сформульована організаційна структура перестає відповідати потребам бізнесу. Таким чином виникає сфера управління організаційними змінами, в якій усуваються зазначені організаційні невідповідності. 

Організаційні зміни - це зміни в одному або декількох елементах організації. Зміни стосуються будь-якого елементу процесу організації (механізмів координації та взаємодії; діапазону контролю; рівня спеціалізації; розподілу обов’язків)[1].

Необхідно відмітити, що будь-які зміни у одному з підрозділів підприємства, зазвичай, мають вплив як на інші підрозділи організації так і на все підприємство. 

Неможливо визначити успіх впровадження змін, якщо не розроблено та не застосовано систему, яка на постійній основі контролює стан організації і дає можливість встановити, які з елементів введеної в дію програми змін виконують встановлені функції, а які ні. Для формування такого зворотного зв’язку використовують методи аналізу такі як опитувальні анкети, інтерв’ю та фокусні групи.

Під часпланування організаційних змін необхідно враховувати, що здебільшого за різних причин працівники організації чинять опiр впровадженню цих змін. Серед основних причин такого опору організаційнимзмінам можна виділити такi:

1) Занепокоєння працівників щодо своїх можливостей та здібностей у виконанні нових поставлених завдань, острах можливого звiльнення; 

2) Особисті інтереси деяких менеджерів, якi суперечать цілям організаційних змін;

3) Незгода робiтникiвз запропонованою менеджером оцiнкоюситуації або рiзне її сприйняття; 

4) Проведення органiзацiйнихзмiн приводить до порушення соціальних зв’язкiв, що вже склалися в колективі, руйнування мiжособових відносин в органiзацiї. З іншого бокуорганізаційнізмінизагрожуютьвтратою влади, змiною статусу робiтникатощо [3].

Управління змінами в процесi органiзацiї - одне з найскладніших завдань менеджерiв. Правильне їх впровадження призведе до успiшної та ефективної дiяльностi пiдприємства.

Література:

1. Монастирський, Г. Л. Теорія організації : навч. посіб. - К. : Знання, 2014. - 288 с.

2. Палеха Ю. І. Менеджмент персоналу : навч. посіб. - К. : Ліра-К, 2015. - 346 с.

3. Шевченко І. Б. Управління змінами : навч. посіб. - К. : НТУУ «КПІ», 2015. - 231 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота