GREEN MARKETING McDonald's - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

GREEN MARKETING McDonald's

30.05.2017 00:03

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Курілов Юлія Валеріївна, асистент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Пащевська Анастасія Романівна, студент, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського


Проблеми навколишнього середовища взаємопов’язані  з маркетингом. Зелений маркетинг почали впроваджувати в життя в той час, коли проблеми навколишнього середовища досягли глобального рівня, саме тоді компанії почали застосовувати у виробництві еко-технології і виробляти еко-продукцію. Зчасом попит на «чисту» продукцію знизився через світову кризу(посприяла цьому висока ціна), проте залишилися і прихильники даного виду продукції.

У  зарубіжних джерелах  існують деякі розбіжності у понятті «зелений» маркетинг. Деякі автори,  представником яких є Пітті, розглядають «зелений» маркетинг як новий вид традиційного,  вони вважають, що це «управлінський процес, відповідальний за виявлення і задоволення вимог споживачів і суспільства якісним і ефективним способом». Інші  автори, головним представником яких є Коддінгтон, розглядають «зелений» маркетинг  як «ефект впливу на навколишнє середовище(екологічна перспектива) та екологічні зобов’язання, що визначаються управлінням навколишнім середовищем організацією».[1]

На нашу думку, найбільш точним поняттям «зеленого» маркетингу є: це маркетинг товарів, основна особливість яких в мінімальній шкоді  навколишньому природному середовищу; це система заходів, яка збільшує популярність екологічно чистих товарів та послуг і вчить людей піклуватися про навколишнє середовище, в процесі купівлі і споживання еко-товарів.

Щоб детальніше зрозуміти концепцію зеленого маркетингу пропонуємо проаналізувати всесвітньовідому компанію McDonald’s, яка зовсім не асоціюється зі здоровою їжею і екологічністю, проте активно намагається змінити таке ставлення споживачів до себе. Нині McDonald’s впроваджує принципи екологічного маркетингу в свою діяльність і згідно з новою концепцією популярні ресторани швидкого харчування згодом «позеленіють», тобто корпоративний червоний колір замінять на зелений, щоб акцентувати увагу покупців на екологічності своєї їжі. У новий дизайн McDonald’s буде входити дерево, камінь і приглушений зелений колір.

McDonald’s і турбота про здоров’я споживачів

 Компанія додає до свого стандартного асортименту гамбургери з житнім хлібом, салати і йогурти, це допомагає змінити негативне ставлення до компанії, як виробника фаст-фудів. 

McDonald’s і турбота про довкілля

Компанія скоротила використання пластику на 30,8 млн. т.: напої, які постачалися до ресторанів у пластикових пляшках, що були упаковані у картонні ящики, зараз постачають у цистернах, пластикові форми для упаковки сандвічів було замінено паперовими обгортками і легкими картонними коробочками. В результаті мінімізації маси соломинок для пиття кількість відходів пластмаси було скорочено на 453, 6 т щороку.

Для того, щоб зменшити використання паперу, компанія запровадила використання легких стаканчиків, що дозволило заощадити 1100 тонн картону; компанія перейшла на вторинне перевиробництво серветок, упаковок, підносів; у офісах компанії використовуються тільки приладдя виготовлене із вторинних матеріалів.[2]

Отже, можна зробити висновок, що компанія McDonald’s не зважаючи на виробництво не зовсім здорової їжі, також використовує у своїй діяльності інструменти і принципи екологічного маркетингу. У результаті реалізації екологічних програм McDonald’s отримав нагороду «ЕРА» за скорочення обсягів відходів. І на нашу думку, в першу чергу, це заслуга саме маркетологів.

Використана література:

1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. – 5-те вид., допов. – К. : Лібра, 2007. – 720 с.

2. Екологічний маркетинг [Електронний ресурс] / Режим доступу:http://ir.znau.edu.ua/bitstream/123456789/3786/3/Green_marketing.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота