ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА-ЕКСПОРТЕРА ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА-ЕКСПОРТЕРА ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

30.10.2017 18:29

[Секция 10. Мировая экономика и международные экономические отношения]

Автор: Кожемякін Дмитро Сергійович, магістрант, Одеський національний економічний університет


На сьогоднішній день більшість підприємств-виробників легкої промисловості України здійснюють експортну діяльність. Це стимулює керівництва цих підприємств проводити активну маркетингову діяльність, а саме ефективність кожного маркетингового заходу та маркетингової діяльності визначає ступінь успіху експортної діяльності підприємства.

Питання аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємства відображено у працях відомих вітчизняних та зарубіжних вчених, зокрема Ю. Лаврової, Г. Ассэль, Є. Анфіногенової, Л. Балабанової, М. Туган-Барановского, Л. Стрия, А. Павленка, В. Шаповалова, К. Келлера, Ф. Котлера, Н. Бутенко, Дж. Ленскольда, Г. Яшевої, В. Пархименка, Н. Чернова.

Можна виділити кілька визначень економічної ефективності маркетингової діяльності.

1. Це відносний різноманітний (по всіх етапах процесу маркетингу) результат, що відповідає кінцевим і проміжним цілям здійснення маркетингової діяльності.

2. Це відношення ефекту (результату) від проведення маркетингової діяльності до усіх витрат, що супроводжують цей процес.

3. Це віддача витрат, пов’язаних з маркетинговою діяльністю, що може оцінюватися у вигляді відносин ефекту, результату, вираженого в натуральній (речовинній чи нематеріальній) чи вартісній (ціновій) формах до витрат усіх[1, c. 109].

Особливостями, на які слід звертати увагу при аналізі ефективності маркетингової діяльності підприємством-експортером легкої промисловості є:

- Країни збуту. В даному пункті слід зазначити, що кожна країна має власні фактори, що впливатимуть на маркетингову діяльність підприємства. Таким чином витрати на маркетингову діяльність залежатимуть, в першу чергу, від стану ринку надання рекламних послуг в даній країні, також впливатимуть різноманітні юридичні та культурні особливості кожної окремої країни[2, c. 3]. Якщо підприємство має на меті вихід на зовнішній ринок кількох країн одночасно, то доцільним буде обрати країни, що входять в інтеграційне об’єднання, наприклад ЄС, тому, що таким чином можливо більш широко і уніфіковано проводити маркетингову діяльність в кількох країнах одночасно.

- Позиціонування товару. Цей пункт є дуже важливим, адже продукція легкої промисловості є, найчастіше, товаром широкого вжитку, що зумовлює наявність певних стереотипів щодо кращих країн-виробників, наприклад одяг більш доцільно позиціонувати, як товари італійського виробництва.  Важливим є існування принципу «купуй у своїх», який можна використати на свою користь, створивши спільне підприємство з локальною компанією. 

- Система дистрибуції. Чітко налагоджена система дистрибуції позитивно впливатиме на імідж виробника, збільшуватиме обсяги реалізації продуктів, а також дозволить зменшити маркетингові витрати за рахунок проведення певних маркетингових заходів посередниками[3].

Література:

1. Економіка підприємства та маркетинг / конспект лекцій Ю.В. Лаврова – Харків, 2012.

2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства / Лукан Олександра – Київ : Вісник КНТЕУ, 2014.

3. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу / навч. посіб. О. А. Біловодська. – Київ : Знання, 2011.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота