ВДОСКОНАЛЕННЯ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ВДОСКОНАЛЕННЯ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ

29.09.2018 20:15

[Секция 9. Логистика и транспорт]

Автор: Коваль Єлизавета Віталіївна, студентка технічного факультету Університету митної справи та фінансів, Університет митної справи та фінансів; Висока Анастасія Анатоліївна, студентка технічного факультету Університету митної справи та фінансів, Університет митної справи та фінансів


Традиційна транспортна термінологія основними задачами оперативного планування й керування вантажними автомобільними перевезеннями визначає вирішення задач на завершальному етапі автотранспортного виробництва. Завершальним етапом поточного планування перевезень є розробка зведеного плану перевезень вантажів, у якому підсумовуються перевезення основних масових і інших вантажів, у зіставленні із сумою прибуття і здачі на інші види транспорту. Головним у вирішенні цих задач є досягнення однієї мети – економічно ефективно використати наявні транспортні ресурси для виконання замовлень на перевезення. 

В реальних умовах оперативним плановим рішенням передують результати реалізації поточного та перспективного планування. На цих рівнях планування вирішуються питання формування парку транспортних засобів, виділення та розміщення підприємств та інших. Рішення цих питань дуже пов'язане з оперативним плануванням, оскільки воно засновано на інформації, яка одержується від рівня оперативного планування, і багато в чому визначає результати оперативного планування в майбутньому.

Для вирішення задач при організації оперативного планування вантажних автомобільних перевезень, котрі необхідно вирішити з метою вибору оптимальної стратегії обслуговування вантажовласників та підвищення ефективності їх обслуговування, складено алгоритм розробки моделі оперативного планування перевезення вантажів автотранспортним підприємством, що представлений у вигляді структурно-логічної схеми паралельного рішення задач оперативного планування, таких як: отримання вихідних даних, вибір раціонального транспортного засобу, навантаження автомобіля, розроблення маршруту руху, узгодження роботи учасників перевізного процесу (розробка графіку руху транспортних засобів).

Схема, представлена на рис. 1 відображує задачі, які вирішуються в ході процесу оперативного планування та способи їх вирішення для досягнення мети – зниження витрат на доставку вантажів.




Паралельне вирішення задач оперативного планування дозволяє врахувати взаємний вплив результатів рішення усіх задач оперативного планування [2]. 

Підвищення ефективності функціонування транспортного комплексу можливо за рахунок розробки та застосування системи підтримки прийняття рішень з використанням комплексної економіко-математичної моделі оперативного планування. Схема застосування запропонованого засобу планування представлена на рис. 2.




Для розробки системи підтримки прийняття рішень пропонується використовувати системний підхід до вирішення задач оперативного планування з врахуванням комплексу критеріїв. Результатом вирішення комплексу задач може виступати допустиме рішення, або рішення по критичним обмеженням. Доцільно використовувати для визначення раціонального рішення принципи Парето або справедливого компромісу.

Література:

1. Аникевич А.А., Грибов А.Б. Сурин С.С. Сменно-суточное планирование работы грузовых автомобилей на ЭВМ. – М.: Транспорт, 1976. – 152 с.

2. Басов М., Коноплин В. Совершенствование организации перевозок. – Автомобильный транспорт. 1979. №11. С. 16-18.

3. О.В. Павленко, Н.Ю. Шраменко, О.О. Северин, П.Ф. Горбачов, О.П. Калініченко. Математичні методи оптимізації транспортних процесів: Навчальний посібник. – Харків: Видавництво ХНАДУ, 2008. – 204с.

__________________


Науковий керівник: Трофімов Олександр Володимирович, доцент кафедри транспортних систем та технологій, Університет митної справи та фінансів





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота