ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

31.10.2018 19:07

[Секция 1. Экономика, организация и управление предприятиями, отраслями, комплексами]

Автор: Вільчинська Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри гуманітарних і фундаментальних дисциплін Вінницького навчально-наукового інституту економіки Тернопільського національного економічного університету; Пундик Руслана Сергіївна, магістр Вінницького навчально-наукового інституту економіки Тернопільського національного економічного університету


Прибуток виступає основною рушійною силою економіки та головним спонукальним мотивом діяльності підприємців. Він виступає узагальнюючим показником діяльності промислового підприємства.

Прибуток – це втілений у грошовій формі чистий дохід підприємця на вкладений капітал, що характеризує його винагороду за ризик здійснення підприємницької діяльності та є різницею між сукупним доходом і сукупними витратами у процесі здійснення цієї діяльності [1]. Оскільки прибуток є одним із головних аспектів діяльності підприємств, тому це визначає необхідність ефективного управління ним. Управління прибутком являє собою процес пошуку та прийняття управлінським рішень за усіма аспектами його формування, розподілу та використання. Головною метою управління прибутком є забезпечення збільшення прибутку власників підприємств у цей момент та у перспективі.

Для формування ефективного управління прибутком на підприємствах можна запропонувати такі заходи:

1. Підвищення ефективності маркетингової політики. Підприємствам необхідно постійно виходити на нові ринки збуту як та вітчизняному так і зарубіжному ринках, вивчати та формувати попит на продукцію;

2. Проведення ефективної кадрової політики. При раціональній кадровій політиці керівництво організації має як якісний діагноз, так і обґрунтований прогноз розвитку ситуації та має не тільки засіб діагностики персоналу, але й прогнозування кадрової ситуації на середньострокові та довгострокові строки. 

3. Постійний контроль, планування витрат та пошук шляхів їх оптимізації.

4. Удосконалення технічної бази підприємства та підвищення якості продукції.

5. Пошук невикористаних джерел та можливостей для збільшення прибутку підприємства.

Усі підприємства прагнуть у результаті своєї діяльності  максимізувати прибуток. Тільки розуміння того в якому напрямку діяти, може привести до позитивної динаміки. Необхідно застосовувати ефективні підходи до управління прибутком суб’єкта господарювання задля підвищення рентабельності виробництва та інвестиційної привабливості підприємства, зміцнення його конкурентоспроможності. У зв’язку з цим, методи управління прибутком необхідно вдосконалювати. Для підвищення прибутковості підприємства необхідно: постійно вести облік доходів і витрат, враховувати вплив внутрішніх і зовнішніх факторів, проводити ефективний маркетинг, стежити за продуктивністю праці на підприємстві, збирати інформацію про конкурентів, проводити ефективну цінову політику, а також доречно економити на кожному етапі робочого процесу.

Список використаної літератури

1. Блонська В.І. Прибуток торговельного підприємства та напрямки ефективного його використання / В.І. Блонська, Н.М. Іляш, // Науковий вісник НЛТУ України: зб. наук.-техн. праць. – Львів: РВВ НЛТУ України.- 2008.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота