РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГУ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГУ

18.04.2019 20:06

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Заблудовська Ольга Геннадіївна, студентка, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури; Захарченко Наталія Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури


У статті розглядаються основні передумови та можливості застосування концепції маркетингової інновації на підприємствах.

Ключові слова: інновації, інноваційний маркетинг, маркетинг, напрямки в маркетингу.

«Інновації» - це не тільки технології, які в недалекому майбутньому будуть використовувати для поліпшення своєї позиції на ринку. Це той самий спосіб маркетингу в компаніях, з метою врахувати потребу покупців, впровадити у виробництво нововведення в формі об'єктів, технологій, продуктів, що є результатом наукових досліджень, котрі якісно відрізняються від своїх аналогів або ж конкурентів.Маркетингова діяльність в інноваціях - це частка інноваційної продукції, що потрапляє на ринок, в Україні становить - 5-6%. Головною причиною обмежень є перш за все те, що гальмується впровадження інновацій в сфері маркетингу. Складовими цього процесу є:

- зростання витрат на розвиток нових продуктів;

- невдале позиціонування нового товару.

Структурні зміни, що відбуваються в останні роки в Україні, характеризуються стрімкою втратою позицій галузями, які визначають науково-технічний прогрес. Незважаючи на ці обмеження в сучасному світі інноваційні технології є одними з найважливіших і визначальних концепцій розвитку маркетингового середовища підприємства.

З сприятливих чинників для впровадження нововведень: впровадження значних змін в дизайн продуктів і послуг; реалізація нової маркетингової стратегії, орієнтованої на розширення складу споживачів або ринків збуту; використання нових каналів продажів (прямі продажі, інтернет-магазин, впровадження месенджерів); безперервний пошук нових ринкових пропозицій, вміння аналізувати і реалізовувати нові ідеї. [ 1].

Перехід до інноваційної моделі економічного розвитку вимагає реалізації трьох типів маркетингових інновацій:

- нові старі продукти, які представляють собою нові способи застосування знайомих споживачам продуктів;

- нові ринки, що представляють нові групи споживачів продуктів;

- нові способи ведення комерційної діяльності, які являють собою новаторські підходи до поставок давно існуючих продуктів і обслуговування як «лояльних», так і нових споживачів. [3]

У сучасних умовах вони є найважливішими джерелами зародження ідей маркетингових інновацій.

Інноваційний розвиток України має базуватися на таких напрямках в маркетингу:

1. Вивчення ситуації в державі, аналіз основних макроекономічних процесів (в тому числі показники платоспроможності населення і т.д.).

2. Застосування різних технологій, за допомогою яких можна виявити найбільш затребуваний на ринку товар або товарну групу. Найчастіше для цих цілей використовують соціологічні опитування серед різних верств населення.

3. Глибокий аналіз конкурентних якостей продукції, що випускається підприємством продукції, визначення її достоїнств і недоліків.

4. «Портфельний аналіз». Є комплексним методом дослідження всіх основних аспектів підприємницької діяльності. Завдяки йому, можна розробити ефективну стратегію для просування на ринку максимально привабливого для споживача продукту.

5. Створення сприятливих умов підприємствами, стратегія на зовнішніх ринках, підтримка конкуренції на внутрішньому ринку.

Для того, щоб вживати заходи щодо зниження накладних та адміністративних витрат, потрібно сприяти зниженню рівня потенційно ризику «зависання продукту» на ринку (2, [стр.24]).

Для максимального використання іноваціного розвитку в Україні потрібна постійна робота над новими продуктами, технологіями. Допомагає вирішити ці завдання інноваційна маркетингова діяльність, яка в сучасних умовах стає ядром корпоративних конкурентних стратегій. У процесі поліпшення інвестиційного клімату та всебічне стимулювання капіталовкладення або інвестиційних процесів, може прискорити розвиток інвестицій в Україні.

Література:

1. Сайт: http://www.ecsocman.edu.ru/db/msg/320737.html

2. Валдайцев С.В. Менеджмент технологічних інновацій. - СПбГУ, 2003. - 560 с.

3. Волкович А. Р. Інноваційні технології в системі маркетингових комунікацій [Електронний доступ] / А. Р. Волкович, Л. К. Яцишина // Ефективна економіка. – 2014. – № 3. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2839.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота