ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ГЛОБАЛІЗАЦІЙНІ ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

28.05.2019 22:51

[Секция 10. Мировая экономика и международные экономические отношения]

Автор: Левошук Сергій Анатолійович, студент 5 курсу Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки


В сучасних економічних реаліях розвитку, глобалізація є неперервним процесом інтеграції економічної, соціальної, інформаційної, екологічної, культурної та інших сфер діяльності людини, що змінює ланшафт ведення бізнес діяльності підприємства сьогодення та кардинально призведе до змін підходів до ведення бізнесу підприємства майбутнього. Дослідженням впливу глобалізації на підприємство займалися наступні вчені: С. А. Давидюк, А. В. Ковальов., А. Ю. Положевиць, П. С. Римарчук, І. Л. Федун  та ін.

Процес глобалізації викликаний об'єктивними чинниками світового розвитку, поглибленням міжнародного поділу праці, науково-технічним прогресом у галузі, скорочує так звану економічну відстань між країнами. Таким чином стає можливим одержувати необхідну інформацію з будь-якої точки планети в реальному режимі часу і швидко приймати рішення. Сучасні системи телекомунікацій безпрецедентно полегшують організацію всієї господарської діяльності людей [1].

Підвищення потенціалу підприємства є ключовим фактором успіху для розвитку бізнесу, підвищення його ефективності та збільшення ринкової вартості і прибутковості. В умова глобалізації виникає необхідність у підвищення потенціалу підприємства для адаптації національних підприємств до світових стандартів якості продукції та надання послуг, розвитку та впровадження інновацій, підвищення рівння автовматизації всіх процесів та створення закритих систем виробництва для зменшення використання робочої сили, щоб знизити ціну на продукцію для ефективної конкуренції на світовому ринку. 

Для українських підприємств необхідно підвищувати виробничий потенціал з урахування світових стандартів якості, тому що через відносно нижчу оплату праці працівників собівартість продукції буде нижчою порівняно із європейськими аналогами. Внаслідок глобалізму існує тенденція перетікання капіталу у виробництво до країн з нижчою оплатою праці та, відповідно, нижчою собівартістю виробництва.

Кожна країна повинна створювати таку систему міжнародних зв’язків, яка допоможе їй інтенсивно розвиватися, а не ставати сировинним придатком та джерелом дешевої робочої сили [2]

Окрім, економічного впливу глобалізація трансформувала інформаційну сферу за останні 30 років, тому варто покращувати маркетинговий потенціал та систему комунікації зі споживачами, як на території України так і закордоном. Інформація відіграє важливу роль в конкурентоспроможності на світових ринках, тому потрібно підвищувати бюджет на маркетинг виробленої національної продукції та підвищувати маркетинговий потенціал підприємств.

Отже, глобалізація – це один зі способів підвищення потенціалу підприємств України використовуючи глобальні тенденції у виробництві та ефективні системи маркетингової  комунікації для збільшення ринкової вартості, прибутковості та адаптації до умов світового ринку.

Література:

1. Ковальов А. В. Вплив глобалізації на економіку підприємств та їх іноваційну діяльність [Електронний ресурс] / А. В. Ковальов. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://eir.pstu.edu/bitstream/handle/ 123456789/5849/%D1%81.%2047.pdf

2. Федун І. Л. Економічна глобалізація та формування міжнародних виробничих мереж [Електронний ресурс] / І. Л. Федун, О. В. Генералов // Економіка і суспільство. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: http://economyan.in.ua/15/12.pdf.

_________________________

Науковий керівник: Громко Лілія Сергіївна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економіки, безпеки та інноваційної діяльності підприємства, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота