ЛІНКБЕЙТІНГ, ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТУ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ЛІНКБЕЙТІНГ, ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТУ

25.11.2019 10:09

[Секция 3. Маркетинг]

Автор: Халєєва Марія Вячеславівна, студентка, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна


Інтернет – це величезний майданчик, який перетворився зі звичайного пошукового ресурсу для розміщення рекламних банерів у повноцінний канал продажів.

Інтернет-маркетинг є цілим комплексом дочірніх галузей, що включають не тільки банерну рекламу, а й методики проведення маркетингових досліджень в Інтернеті, зокрема: вивчення попиту та споживчої аудиторії, освоєння алгоритмів формування і забезпечення високої ефективності рекламних кампаній, способів правильного позиціонування торгової марки на ринку, а також багато іншого.[2].

У розвитку сайтів зацікавлений кожен веб-майстер, а способів для цього розроблена величезна кількість.

Існує багато варіантів підняти позиції сайту, змусити відвідувачів більше часу проводити на сайті, а також збільшувати відвідуваність. Одним із кращих способів збільшення відвідуваності є лінкбейтінг.

Лінкбейтінг – це просування сайту посиланнями, створення корисного контенту, спрямованого на задоволення потреб цільової аудиторії сайту. В результаті потенційні кліенти, яких зацікавив такий контент обов'язково будуть посилатися на сайт, що і призведе до його зростаючої популярності. При цьому цікавий контент може бути представлений в будь-якій формі: цікава стаття, чек-ліст, приваблива картинка або корисна програма [3]. 

У одному зі своїх інтерв’ю Мет Каттс визначає термін link bate, як "…все те, що цікаво на стільки, що б привернути увагу людей". З цього можна зробити висновок, що лінкбейтінг це абсолютно невизначена за своїм масштабом технологія, що складається з безлічі прийомів спрямованих на привернення уваги цільової аудиторії того чи іншого ресурсу.

Види посилань або методи лінкбейтингу:

- розміщення унікальних інструментів;

- цікаві та навчальні статті;

- створення подкастів (не тільки аудіо, а й із супроводом відео);

- цікаві безкоштовні ігри;

- використання вірусного відео;

- інтерв’ю з відомою особистістю;

- використання провокативних заголовків.

Плюси:

- можливість отримати посилання безкоштовно (не рахуючи витрат на створення контенту); 

- посилання на популярні ресурси приносять постійний трафік в майбутньому;

- вдала публікація служить підтвердженням іміджу експерта. 

Мінуси:

- не кожна «стаття-приманка» має результат;

- необхідні певні зусилля з просування контенту;

- чим більше провокаційна тема, тим більша ймовірність привернути випадкових відвідувачів, які не зацікавлені в продукті.

Гарний приклад лінкбейтінгу продемонстрували організатори сервісу Profit-partner, які проводили акцію, за умовами якої користувачі могли отримати чудові призи від 10 $ до Iphone 5S.

Після розміщення анонса про проведення конкурсу, інформація почала активно поширюватися і кількість зареєстрованих користувачів в системі різко збільшилася.

Інструменти задля підвищення популярності та розвитку сайтів існує багато і надалі їх кількість буде тільки збільшуватися. На зараз спосіб лінкбейтингу не є найпростішим. На початковому етапі створення сайту потрібно вкласти гроші та зусилля, але результат буде того вартий, тому що цей метод є найбільш ефективним.

Література:

1. Васильева Е.В. Новые ИТ-инструменты для развития и трансформации бизнес-процессов компании // По материалам III Международной научно-практической конференции «Управленческие науки в современном мире» (1-2 декабря 2015 года) / Финансовый университет при Правительстве РФ. М., 2015.

2. Петрик Е.А. Интернет-маркетинг / Московская финансово-промышленная академия – М., 2004 – 299 с.

3. Коссе Н.В. Продвижение сайта естественными ссылками или линкбейтинг // По материалам 24-й Всероссийской студенческой конференции «Проблемы управления» / Государственный университет управления. – М. : Издательский дом ГУУ, 2016. – 78-80 с.

4. 20 эффективных инструментов интернет-маркетинга_ URL: https://sendpulse.com/ru/blog/internet-marketing-tools (дата звернення:_22.11.2019)

________________

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота