РЕІНЖИНІРИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ КОМПАНІЙ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

РЕІНЖИНІРИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ КОМПАНІЙ

24.11.2020 10:12

[Секция 1. Экономика, организация и управление предприятиями, отраслями, комплексами]

Автор: Шапрова Лоліта Олегівна, магістр кафедри підприємництва та туризму, Одеський національний морський університет


Організаційною передумовою для трансформації транспортно-експедиторських компаній в логістичних провайдерів повинно служити реінжинірингове рішення про створення нових управлінських структур як центрів економічної відповідальності, покликаних здійснювати функцію логістичної координації в транспортно-логістичних системах.

Реінжиніринг логістичних процесів – застосування процесів зворотної логістики: розпізнання і реєстрація всіх переміщень, отримання матеріалів і повернення їх постачальникам назад, рециклінг і повторне максимально можливе використання матеріалів, скорочення відходів, огляд і перепроектування або відновлення системи зворотної логістики [1].

За загальними правилами, бізнес-процеси відносяться до категорії керованих. Як потенційні об'єкти управління бізнес-процеси піддаються проектування на основі використання відноситься до них обмежувальної, керівної і описової інформації. У практиці проектування вони дезагрегуються на операції і дії, при цьому кожен елемент структури в міру відповідності інформаційним регламентам при включенні його в бізнес-процес для досягнення кінцевого цільового результату знаходить характеристики, існування для організації та оцінки ефективності бізнесу: споживані ресурси (витрати), використаний час, продуктивність, якість виконання, ризики [2].

Вдосконалення бізнес-процесів на основі реінжинірингу спрямовано на підвищення значення ключових параметрів процесу, таких як ефективність, результативність та адаптивність [3]. Впровадження реінжинірингу бізнес-процесів має бути економічно виправдано, тому дуже важливим є оцінка його ефективності. Необхідно проводити оцінку ефективності реінжинірингу для транспортно-експедиторської компанії в цілому, як окремого проекту та ефективності реінжинірингу кожного окремого бізнес-процесу. 

Таким чином, реінжиніринг може бути використаний як інструмент підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиторських компаній.

Література:

1. Кривов’язюк І.В. Реінжиніринг логістичних бізнес - процесів і систем як основа їх самовдосконалення та розвитку / І.В. Кривов’язюк, Ю.М. Кулик // Економіка: реалії часу. – 2013. – № 2. – С. 87 -94.

2. Хаммер М. Реинжиниринг корпорации. Манифест революции в бизнесе / Майкл Хаммер, Джеймс Чампи; пер. с англ. Ю.Е. Корнилович. – 2 -е изд. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2007. – 171 с.

3. Щербина В.В. Теоретичні аспекти реінжинірингу бізнес-процесів транспортно-логістичних компаній / В.В. Щербина // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. – Вип. 53. – Одеса: ОНМУ, 2015. – С. 19-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2015_4_5.

________________

Науковий керівник: Щербина Вероніка Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Одеський національний морський університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота