ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ CASE - ТЕХНОЛОГІЙ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2014

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ CASE - ТЕХНОЛОГІЙ

23.06.2021 00:32

[Секция 5. Математические методы, модели и информационные технологии в экономике]

Автор: Данилюк Ірина Вадимівна, кандидат економічних наук, доцент, кафедра економічної кібернетики та інформатики, Західноукраїнський національний університет; Дума Людмила Василівна, кандидат економічних наук, старший викладач, кафедра економічної кібернетики та інформатики, Західноукраїнський національний університет


«CASE» (англійською Computer Aided Software Engineering) це «розробка програмного забезпечення за допомогою комп’ютера», а сам термін «CASE» свідчить про застосування різних програм (модулів), з метою полегшення роботи користувача (сприяє комфорту та зручності). До CASE – технологій відносять:

- майстри, тобто модулі великих програм або окремі програми, що дозволяють користувачу здійснити будь-яку складну дію за допомогою вибору кількох опцій за кілька кроків, і переважно які можна реалізувати послідовним використанням діалогових вікон таких як, «Вперед», «Назад», «Завершити». Майстри зазвичай використовуються в операційних системах Microsoft Windows;

- графічні конструктори – програмні засоби, що допомагають у створенні складного документу завдяки автоматизованій обробці схем, малюнків, таблиць тощо. Переважно конструктори реалізуються у вигляді окремих програмних продуктів. В якості прикладу можна навести пакет Kinetix 3D Studio MAX, який створює тривимірні зображення та анімацію без програмування і зберігає результати в різних форматах. 3D Studio MAX – доволі потужна система тривимірної візуалізації, однак, за суттю – це графічний конструктор. 

Поняття «графічний конструктор» доволі специфічне. Термін «конструктор» означає процес перетворення певних компонентів або складових з метою отримання суцільного продукту. У нашому випадку - програмне забезпечення, що перевіряє правильність, коректність сформованої інформації, яку отримуємо від користувача. Отже, конструктор є проміжною ланкою між користувачем та програмою, що формує певну інформацію (цільова програма). Термін «графічний» свідчить про те, що інформація, яку вводить користувач, має графічний характер.

Незважаючи на високі потенційні можливості CASE-технології (збільшення продуктивності праці, поліпшення якості програмних продуктів, підтримка уніфікованого та узгодженого стилю роботи) далеко не всі розробники інформаційних систем, що використовують CASE-засоби, досягають очікуваних результатів.

Існують різні причини можливих невдач, але, мабуть, основною причиною є неадекватне розуміння суті програмування інформаційних систем та застосування CASE-засобів. Необхідно розуміти, що процес проектування і розробки інформаційної системи на основі CASE-технології не може бути подібний до процесу приготування їжі по кухонної книзі. Завжди слід бути готовим до нових труднощів, пов’язаним з освоєнням нової технології, послідовно долати ці труднощі і послідовно добиватися потрібних результатів.

Література:

1. В.В. Артюхин. CASE+технологии создания имитационных моделей в среде Pilgrim 5 В.В. Артюхин// Прикладная информатика. – 2007. - № 4 (10). – С. 52 – 82.

2. CASE-технології. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://easy-code.com.ua/2012/08/case-texnologi%D1%97-suchasni-metodi-i-zasobi-proektuvannya-informacijnix-sistem-informacijni-sistemi-bazi-danix-statti/



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021

Конференции 2020

Конференции 2019

Конференции 2018

Конференции 2017

Конференции 2016

Конференции 2015

Конференции 2014

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукові конференції

Економіко-правові дискусії. Спільнота